همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان در همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، مهم ترین اتفاق آن زمان است که باید همچنان مرور و بیان شود زیرا که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهدای ما سند این انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام سید حبیب سجادی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شیروان روز سه شنبه چهارم مهرماه در همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس اظهارکرد: در زمان دفاع مقدس، وقتی امام خمینی(ره) «هل من ناصر» گفت خیلی از جوانان و نوجوانان ما لبیک گفتند و رفتند و به آرزوی خود که شهادت بود، رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: پیشکسوتان و بازنشستگان در ایام سالگرد اغتشاشات با حضور انقلابی خود ثابت کردند همچنان پای کار اسلام و انقلاب ایستاده اند، همچنین مدافعان حرم به تبعیت از این عزیزان  رفتند و خانواده و فرزندان خود را ترک کردند چراکه سربازی در راه امام امت، افتخاری بس بزرگ است.

حجت الاسلام سجادی با بیان اینکه دفاع مقدس سال به سال پررنگ تر و با اهمیت تر جلوه داده می شود، عنوان کرد: ولایت فقیه اولین رکن جامعه و مملکت ماست و خیلی از کشورها در آرزوی چنین رهبری هستند چراکه کشتی انقلاب را به سلامت در مقابل هجمه های گسترده استکبار حفظ کردند.

در پایان از تعدادی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس شیروان تجلیل شد.

کد خبر 1725711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha