کمک پنج میلیارد ریالی مسجد مسلم بن عقیل(ع) به نیازمندان

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل(ع) شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، مسجد مسلم بن عقیل(ع) شیروان، پنج میلیارد ریال به محرومان و نیازمندان واقعی کمک کرده است.

محمد محمدزاده قانعی، مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل(ع) شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این کمک ها در قالب انواع خدمات توسط  خیرین، درآمد کارگاه، سود فروشگاه مسجد و کمک های مردمی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کمک های صورت گرفته به نیازمندان شامل توزیع غذای گرم، بسته معیشتی، دارو، هزینه درمان، ویزیت رایگان، جهیزیه جوانان، پوشاک و کفش و لوازم التحریر بوده و همچنین ماهانه 30 میلیون ریال نان مهربانی برای محرومان و نیازمندان خریداری و بین آنان توزیع می شود.

محمدزاده قانعی با اشاره به وجه تمایز این مرکز نسبت به سایر مراکز نیکوکاری شهرستان عنوان کرد: این مرکز در دو شیفت صبح و عصر پاسخگوی مراجعین از سطح شهر و روستا است و مسائل و مشکلات یادداشت می شود و در حد ممکن حلال مشکلات خواهد بود.

 مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل(ع) شیروان ضمن تشکر از کمک های خیرین و مردمی بیان کرد: پیشنهاد می شود چنانچه کسی قصد کمک به نیازمندان به صورت غیرمستقیم را دارد می تواند با خرید از فروشگاه های مسجد که درصدی از آن به نیازمندان داده می شود کمک کند و یاری گر این عزیزان باشد.

محمدزاده قانعی اضافه کرد: مسجد مسلم ابن عقیل (ع) شیروان همیشه آماده خدمت رسانی در تراز اسلامی و پیشرو در خدمات رسانی و مسجد کارآفرین شهرستان است و افتخار این را دارد که با کمک خیرین و نیکوکاران به افراد نیازمند کمک می کند.

وی بیان کرد: این مسجد دارای فروشگاه، کارگاه خیاطی و کلاس های قرآنی برای کودکان است و مجتمع پزشکی درمانی آن در دست ساخت است.

 

کد خبر 1725730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha