بچه‌های مسجد نماهنگ دوزبانه «نورالله» را برای میلاد پیامبر(ص) تولید کردند

کانون فرهنگی هنری «نور ولایت» به مناسبت هفته وحدت و در آستانه سالروز ولادت پیامبر رحمت، حضرت محمدمصطفی(ص) نماهنگ دوزبانه «نورالله» را تولید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد  خبرگزاری شبستان، گروه سرود «نسیم رحمت» وابسته به کانون فرهنگی‌هنری «نور ولایت» تهران نماهنگ «نورالله» را با محور وجود مقدس پیامبر اعظم(ص) در آستانه هفته وحدت و به مناسبت سالروز ولادت باسعادت پیامبر ختمی مرتبت، حضرت محمد مصطفی(ص) تولید کرد.

جابر قربانی نسب، مدیر کانون فرهنگی هنری نور ولایت درباره محتوا و عوامل تولید این نماهنگ بیان کرد: شعر این نماهنگ توسط حیدری آل کثیر و مهدی ده نمکی سروده شده، ملودی کار با علی معینیان، کارگردانی آن با مهدی شیری و ابوالفضل نوروزجم و تهیه کنندگی‌اش با شخص من است.

وی تصریح کرد: عوامل کار همه از بچه های مسجد نور هستند که از سن پایین با ما همراه بودند و اکنون که به سن جوانی رسیده اند خود عهده دار تولید نماهنگ و دیگر آثار هستند و کانون از این منظر و به برکت اعضای هنرمند خود به خودکفایی رسیده است.

قربانی نسب ادامه داد: نماهنگ «نورالله» به زیبایی نام مبارک پیامبر(ص) به عنوان زیباترین نام و نیز وجوه عقلِ کل بودن حضرت رسول(ص) در عالم امکان اختصاص دارد. این نماهنگ به دو زبان فارسی و عربی تولید شده و همزمان با هفته وحدت رونمایی و از شبکه های نهال و پویا و نیز دیگر شبکه ها پخش می شود.

وی با بیان اینکه ایثار و شهادت و دفاع مقدس یکی از محورهای اصلی تولید سرود و نماهنگ توسط گروه سرود «نسیم رحمت» است، گفت: در این باره قطعات متعددی تولید کرده ایم از جمله قطعه «شهادت» که به سیر شهادت از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا دوران دفاع مقدس، زدن هواپیمای ایرانی توسط ناو آمریکایی، شهدای هسته ای و دفاع از حرم می پردازد.

بچه‌های مسجد نماهنگ دوزبانه «نورالله» را برای میلاد پیامبر(ص) تولید کردند

قربانی نسب با بیان اینکه قطعه شهادت در سال ۹۷ تولید و منتشر شد، ادامه داد: گروه سرود نسیم رحمت این قطعه را در مجلسی خصوصی به میزبانی آستان قدس رضوی، در محضر رهبری معظم انقلاب نیز اجرا کرده است که با استقبال معظم‌له مواجه شد و ایشان با اهدای انگشتری خود به گروه، بچه های مسجد را مورد تفقد قرار دادند.

وی با بیان اینکه گروه سرود نسیم رحمت متشکل از ۷۰ نفر از دختران و پسران ۷ تا ۱۲-۱۳ سال است، تصریح کرد: رهبری معظم در آن مجلس تأکید کردند این سرود را اجازه ندهید قطع شود نسل به نسل ادامه دهید و این راه را با قوت پیش ببرید، سرود بسیار تاثیرگذار است.

مدیر کانون فرهنگی هنری نور ولایت درباره دیگر قطعات و نماهنگ هایی که با محور دفاع مقدس ساخته شده است، خاطرنشان کرد: لبخند شهادت و ایران من ازجمله آثار تولیدی ما با این محور است. علاوه بر این، گروه سرود نسیم رحمت برای حاج قاسم ۱۱ قطعه سرود تولید کرده که از این منظر پرکارترین گروه سرود با محور کار برای سردار دل ها محسوب می شود. علاوه بر این، چهار نماهنگ نیز برای سردار حسن تهرانی‌مقدم، پدر موشکی ایران تولید کرده ایم.

کد خبر 1725743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha