مهلت یک ماهه به متقاضیان بلاتکلیف طرح نهضت ملی مسکن طبس

عباس زاده گفت:کسانی که طی سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ زمین در طرح نهضت ملی مسکن برای آنها واگذار شده اما ساخت و سازی نداشته اند، تنها  یک ماهه فرصت ساخت و ساز دارند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علیرضا عباس زاده امروز (۴ مهر) در جلسه شورای مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: جلسه شورای مسکن برای بررسی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان طبس تشکیل شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در سایت های مربوط به نهضت ملی مسکن در شهرستان طبس، دیهوک و عشق آباد برای الحاق و واگذاری زمین به متقاضیان و روند اجرای خدمات زیربنایی هماند آب، برق و گاز مورد بررسی قرار گرفت، افزود: شهرستان طبس به لحاظ تعداد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان جزو شهرستان های برتر استان است.

وی گفت: هدف ما تامین زمین لازم برای متقاضیان است و ما مشکلی برای واگذاری زمین برای افرادی که دارای شرایط هستند، نداریم.

به گفته این مقام مسئول در شهرستان طبس سه سایت ۵۰ هکتاری، ۷۹ هکتاری و ۳۵۰ هکتاری برای طرح نهضت ملی مسکن الحاق شده است و سایت ۹۸ هکتاری دیگری هم برای الحاق در دستور کار است.

وی ابراز امیدواری کرد که با این الحاقات زمین برای تمامی متقاضیان زمین در شهرستان طبس، حداکثر تا یک ماه آینده واگذار شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان بیان کرد: کسانی که طی سال های گذشته طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ زمین در طرح نهضت ملی مسکن برای آنها واگذار شده اما ساخت و سازی نداشته اند، مقرر شد تا مهلت یک ماهه ای برای آنها در نظر گرفته شود.

عباس زاده ادامه داد: این افراد اگر ساخت و ساز را شروع نکنند زمین از آنها پس گرفته می شود و به متقاضیان حائز شرایط تحویل خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای افرادی که آمادگی ساخت و ساز زمین را ندارند در مراحل بعد زمین واگذار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: این مهم را برای همه واگذاری های طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان اعلام می کنیم تا افراد حائز شرایط برای پروانه ساختمانی اقدام و ساخت و ساز را شروع کنند.

کد خبر 1725808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha