ماموریت انقلاب اسلامی فراهم کردن بستر ظهور امام زمان (عج) است

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ماموریت بزرگ انقلاب اسلامی را فراهم کردن بستری برای تحقق ظهور حضرت دانست و بیان کرد: امام خمینی (ره) می خواست حاکمیت بر مبنای دین باشد بنابراین انقلاب اسلامی هر چه جلوتر رفت دوستان قوی تری پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، جشن آغاز امامت امام زمان (عج) با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان، امام جمعه جیرفت و مردم ولایتمدار در مصلی پیامبر اعظم (ص) جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در این جشن، ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج)، با بیان این که امام سه مسئولیت بزرگ و حساس بر عهده دارد، گفت: اولین مسئولیت امام مربوط به اهمیت استعدادها و ظرفیت های بشر است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: انسان ها ظرفیت ها و استعدادهایی دارند که ذخیره های الهی هستند و امام  باید این ظرفیت ها را به طور کامل بکار بگیرد، این بزرگ قدرت انسان مخصوصا جامعه اسلامی و امت، امام را بتواند رهبری کند.

وی دومین ماموریت امام را تربیت انسان برشمرد و ابراز کرد: حیوانات غریزه دارند و براساس غریزه زندگی می کنند و نیاز به تربیت خاص ندارند و تفاوت انسان با حیوان در این است که خداوند به او اختیار داد و با اختیار و انتخاب خودش باید در مسیر درست حرکت کند بنابراین نیاز به مربی دارد که او را تربیت کند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار کرد: سومین ماموریت مربوط به قوانین و مقررات حیات بخش خداوند تبارک و تعالی است امام جامعه قوانین و مقررات حیات بخشی که خداوند برای هدایت انسان امر فرمود باید آنها را عملیاتی کند بنابراین امامت مکمل رسالت و نبوت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: امام جامعه باید جامعه را از همه سختی ها عبور دهد و آن ها را تربیت کند، ظرفیت های انسان ها را بکار گیرد و امت اسلامی تشکیل دهد تا مردم در جهت واحد با هدفی واحد در کنار هم و با کمک یکدیگر در مقابل هر ظالمی بایستند و از عدل دفاع کنند.


وی عنوان کرد: در زمانی که امام معصوم در دوران غیبت بسر می برد جانشین امام وظیفه رهبری جامعه را بر عهده دارد، انقلاب ما در سال ۵۷ به رهبری امام خمینی (ره) به پیروی رسید جانشین امام معصوم که ولی فقیه است موفق شد مردم را بسیج کند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: امام خمینی (ره) این ماموریت بزرگ را در دورانی که هم ابر قدرت شرق و هم ابرقدرت غرب هم لیبرالیسم و کمونیست بر سر حذف دین از صحنه زندگی مردم اتفاق نظر داشتند، با موفقیت انجام داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ابراز کرد: ابرقدرت های شرق و غرب قصد داشتند تا مردم به طور کلی دین را در عرصه های مختلف کنار بگذارند و حکومت ها هیچ سنخیتی با دین و دیانت نداشته باشند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به رهبری امام خمینی (ره) بزرگترین اقدامی که انجام داد این بود که دین را در صحنه عمل وارد زندگی مردم کرد و نشان داد نه آنچه خاستگاه شرق و نه آنچه خاستگاه غرب است هیچکدام منطقی ندارد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ماموریت بزرگ انقلاب اسلامی را فراهم کردن بستری برای تحقق ظهور حضرت دانست و بیان کرد: امام خمینی (ره) می خواست حاکمیت بر مبنای دین باشد بنابراین انقلاب اسلامی هر چه جلوتر رفت دوستان قوی تری پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، این انقلاب از همه پیچ های خطرناک عبور کرد و ابرقدرت ها هر چه فتنه و نقشه کشیدن با شکست مواجه شدند.

وی ابراز کرد: به لطف خداوند متعال امام جامعه هدایت انقلاب اسلامی را بر عهده دارد و امت نیز پشت سر او هستند و این مهم باعث شد تا انقلاب اسلامی وارد دهه پنجم خود شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه دنیای امروز با دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت است، عنوان کرد: روزی آمریکا خود را ابرقدرت جهان می دانست اما امروز نه تنها ما بلکه بسیاری از کشورها نیز آمریکا را آب قدرت نمی دانند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به این که آمریکایی ها برای خود چهار دشمن فرض می کنند، گفت: آنها متعقدند دشمن ما در صحنه اقتصادی، چین دشمن آنها است و اگر چین در صحنه اقتصادی پیروز شود، شکست خواهند خورد.

وی افزود: آمریکایی ها معتقدند در صحنه سیاسی روس ها دشمن شماره یک آنها است بنابراین با راه اندازی جنگ اکراین سعی در تضعیف روسیه دارند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: در بحث هسته ای نیز آمریکایی ها بر این باورند که دشمن شماره یک شان، کره شمالی است و در بخش اعتقادی، ایران را دشمن شماره یک خود می پندارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: آمریکایی ها معتقدند ایرانی ها باعث شدند تا کشورهای چین، روسیه و کره شمالی در صحنه های اقتصادی، سیاسی و هسته ای مقابل آنها بایستند بنابراین با توطئه به دنبال شکست ایران هستند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها متعقدند ایران دشمنی است که رقیب آنها است، عنوان کرد: آنها تا دیروز در صحنه های مختلف می گفتند ایران کشور ضعیفی است اما امروز ایران را قوی می دانند و معتقدند اگر برنامه ریزی و توطئه نکنند ایران آنها را پشت سر می گذارد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به این آمریکایی ها با راه اندازی جنگ در عرصه های مختلف به دنبال شکست ما هستند، بیان کرد: امروز جنگ شکل دیگری به خود گرفته است و جنگ نرم و فرهنگی از جمله جنگ های است که دشمن برای آن هزینه زیادی صرف می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اضافه کرد: آنها با راه اندازی جنگ نرم و فرهنگی به دنبال تاثیرگذاری و تسلط بر ذهن و فکر مردم به ویژه نوجوانان و جوانان هستند باید گفت؛ آنها باز هم دچار اشتباه محاسباتی شده اند و در این جنگ نیز به فضل خدا و با هوشیاری ملت پیروز خواهیم شد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با توطئه و نقشه، ایثارگری و گذشت مردم را هدف قرار داده است، ابراز کرد: دشمن با فتنه و جنگ نرم و فرهنگی می خواهد مردم ما را از فرهنگ ایثار، شهادت و گذشت دور کند و این خوابی است که هرگز تعبیر نخواهد شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی رسالت بزرگ انقلاب و نظام اسلامی را تمدن سازی برشمرد و خاطرنشان کرد: چرا که با تمدن سازی اسلامی بستر ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات نقشه و توطئه چیده است، تصریح کرد: قطعا بار دیگر مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی با رفتن پای صندوق های رای سرنوشت خود را بار دیگر رقم خواهند زد.

کد خبر 1725848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha