برگزیدگان دومین جشن مهر سینمای ایران در گلستان معرفی شدند

دومین جشن مهر سینمای ایران با شعار «اخلاق، آگاهی و امید» شب گذشته (سه‌ شنبه ۴ مهر) در پردیس سینمایی کاپری گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، دومین جشن مهر سینمای ایران با شعار «اخلاق، آگاهی و امید» شب گذشته (سه‌ شنبه ۴ مهر) با قرائت پیام رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور اهالی فرهنگ و هنر و سینماگران استان در پردیس سینمایی کاپری گرگان برگزار شد و برترین های بخش های مختلف این ویژه برنامه تجلیل شدند.

هیئت داوران دومین جشن مهر سینمای ایران در استان گلستان از بین ۶۰ اثر رسیده، برترین های هر بخش را انتخاب و معرفی کرد.

برگزیدگان دومین جشن مهر سینمای ایران در گلستان معرفی شدند

بر اساس رای هیئت داوران، در بخش تهیه کنندگی؛ یوسف شفیق برای فیلم اکو، کارگردانی به طور مشترک علیرضا شمالی برای فیلم روزی روزگاری سینما و فرهنگ عمرانی برای فیلم اوروبروس، فیلمبرداری؛ مهدی شمقدری برای فیلم اکو، تدوین؛ مصطفی ربانی برای فیلم روزی روزگاری سینما، برف نو و اوروبروس و طراح صحنه و لباس؛ فرهنگ عمرانی و علیرضا شمالی برای فیلم‌های روزی روزگاری سینما و اوروبروس به عنوان نفرات برتر معرفی و تقدیر شدند.

در بخش بازیگر مرد از مهدی کاویان برای فیلم روزی روزگاری سینما، بازیگر زن از فاطمه میرکریمی برای فیلم اوروبروس و فیلمنامه از امیرحسین شمالی برای فیلم روزی روزگاری سینما تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از یحیی کریم‌آبادی به عنوان هنرمند پیشکسوت ایثارگر، نگار حبیبی به عنوان مدرس برتر، سیدمحمدجواد حسینی به عنوان سینمادار برتر، علی گرزین به عنوان هنرمند جوان و استعداد برتر، یحیی‌ نژادباقر و مصطفی ربانی به عنوان هنرمند پیشکسوت و هنرمند برگزیده تجلیل شد.

گفتنی است، داوری دومین جشن مهر سینمای ایران با شعار «اخلاق، آگاهی و امید» در استان گلستان را محمدحسن رستمانی، محمد طبرسا و علیرضا حاجتی برعهده داشتند.

کد خبر 1725877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha