زنان ایرانی عزت نفس دارند/ توقع نداشتم چنین جشنواره ای در ایران برگزار شود

هورا کوبیسی، فعال رسانه‌ای کشور لبنان گفت:  بانوی ایرانی عزت نفس دارد و ایران برای آنان این عزت نفس را به وجود آورده است.

هورا کوبیسی، فعال رسانه‌ای کشور لبنان در حاشیه جشنواره بین المللی رسانه ای خورشید در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  بانوی ایرانی عزت نفس دارد و ایران برای آنان این عزت نفس را به وجود آورده است. اینجا زنان موفق می‌شوند بدون اینکه کسی جلودار آن‌ها باشند.

وی افزود: من از کشور لبنان به ایران آمده‌ام و در رسانه فلسطین و در حوزه تحلیل سیاسی فعالیت دارم؛ توقع نداشتم با چنین صحنه‌هایی روبه‌رو شوم که از اقصی نقاط جهان زنان دور هم جمع شده باشند، این نشان می‌دهد که در ایران برای زن ارزش قائل هستند.

این فعال رسانه ای تصریح کرد: این رویداد فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات است، این گردهمایی موجب شده تا بانوان خطاها و مشکلاتشان را رفع کنند و در آینده با تلاش بیشتر، حوزه رسانه را پیش ببرند.

کوبیسی با بیان اینکه این جشنواره موجب می‌شود تمام کشورها با یکدیگر دوست شوند و این بهترین فرصت است عنوان کرد: اولین بار نیست که به ایران سفر کرده‌ام؛ تاکنون ٩ سفر به ایران داشته‌ام و ذهنیت مثبتی نسبت به بانوان ایرانی دارم، زنان ایرانی در زمینه‌های شغلی خود پیشرفت کرده‌اند و به جایگاه‌های بالایی دست یافتند؛ در ایران بانوان می‌توانند در همه حوزه‌ها فعالیت داشته باشند. 

پایان پیام/

کد خبر 1726267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha