«جت» لیگ دانش آموزی گیلان برای جهاد تبیین راه اندازی شد

حجت الاسلام پوریوسفی از آغاز ثبت نام لیگ دانش آموزی جت در استان گیلان خبرداد و گفت: نقش‌آفرینی نوجوانان در فریضه جهاد تبیین از جمله اهداف اجرای این لیگ دانش آموزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی_ دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان امروز(یکشنبه، ۹ مهر) در جمع خبرنگاران استان از برگزاری لیگ دانش آموزی جت در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: نقش‌آفرینی نوجوانان در فریضه جهاد تبیین از جمله اهداف اجرای این لیگ دانش آموزی است.

وی این رویداد را ویژه دانش‌آموزان متوسطه مقطع اول و دوم دختر و پسر دانست و افزود: لیگ دانش آموزی جت با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و سازمان دانش آموزی در گیلان برگزار خواهد شد.

پوریوسفی گفت: در این رویداد، تیم‌های دانش‌آموزی ۳ الی ۵ نفره به همراه یک مربی شرکت می‌کنند که این تیم ها در مرحله نخست به صورت انفرادی در آزمون شرکت کرده و سپس به صورت تیمی در مسابقه تکمیل بوم تفکر انتقادی شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه کتاب «یک ون شبهه» را منبع برگزاری این رویداد دانش آموزی دانست و اضافه کرد: کتاب «اکسیر» یکی دیگر از منابعی است که تیم‌های شرکت کننده در این رویداد مطالعه می‌کنند.

پوریوسفی همچنین با بیان اینکه این رویداد در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی برگزار می شود گفت: آشنایی با سواد رسانه از دیگر اهداف برگزاری لیگ دانش آموزی جت است.  

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان جهت ثبت نام تا ۳۰ آبان ماه فرصت دارند اظهار کرد: تیم های شرکت کننده جهت ثبت نام می‌بایست به نشانی https://hooshbot.ir/B234 مراجعه کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر در پیامرسان ایتا به شماره تماس 09917115202 و یا کانال @jetema در همین پیامرسان ارتباط برقرار کنند.  

پوریوسفی با اعلام اینکه تیم‌های شرکت کننده جهت دریافت کتب منبع لیگ دانش آموزی جت می‌بایست به کانال جبهه فرهنگی در پیامرسان ایتا به نشانی http://Eitaa.com/jebhegilan مراجعه کنند.

«جت» لیگ دانش آموزی گیلان برای جهاد تبیین راه اندازی شد

کد خبر 1726635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha