توزیع سه میلیارد تومان سبد کالا ویژه طرح قرار دوازدهم در ساری

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: سه هزار سبد کالا در راستای برنامه قرار دوازدهم به نام نامی امام زمان(عج) به ارزش سه میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام ولی نژاد-رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ساری در نشست خبری هفته وقف که در سالن جلسات شهید عارف نوریان آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد، با بیان اینکه امسال به ۴۵۰نیازمند به ارزش ۲۸۰میلیون تومان کمک شد، اظهار کرد: همچنین سه هزار سبد کالا در راستای برنامه قرار دوازدهم به نام نامی امام زمان(عج) به ارزش سه میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: مراکز افق بقاع متبرکه با اجرای طرح قرار دوازدهم به دنبال گره‌گشایی در حد توان خود از اقشار بی بضاعت، بیمار (بیمارانی که توان پرداخت هزینه درمان خود را ندارند) و زنان بی سرپرست است.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ساری به مشارکت ۳۰۰فعال قرآنی از ساری در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه مازندران اشاره کرد و افزود: این رویداد مهم قرآنی در دو بخش برادران و خواهران در ۸ رشته حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، ترتیل، اذان، دعاخوانی و قرائت تحقیق به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه ۸۹۰میلیون تومان به مساجد، تکایا، امامزادگان و ... در ماه های محرم و صفر به نیت اقامه عزای حسینی کمک شد، گفت: همچنین ۹۴۹ میلیون تومان اجرای نیات داشتیم.

وی در ادامه از برگزاری  همایش یاوران وقف به مناسبت هفته وقف خبر داد و یادآورشد:  یک و نیم میلیارد تومان تجهیزات برای بیمارستان امام خمینی(ره) ساری خریداری شد که در هفته وقف امسال نصب و به بهره برداری می رسد.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه کلنگ زنی پروژه به نام واقف مرحوم بابایی به ارزش ۱۲میلیارد تومان را در ایام منتسب به وقف در دست اجرا داریم، گفت: ساختمان امامزاده حمزه زرین آبادبه ارزش سه میلیارد تومان و امامزاده علی(ع) خلرد به ارزش ۲میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان نیز در این هفته افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه ۲۵پروژه عمرانی با محوریت اوقاف و امورخیریه در ساری تعریف شد، یادآورشد: تاکنون ۲میلیارد و ۵۰۰ تومان برای پروژه امامزاده عباس(ع) ساری هزینه شده است.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه برای احداث ساختمان امامزاده جبار خارکش هشت میلیارد تومان هزینه شد، گفت: ۲۵۰هکتار اراضی موقوفه امسال نیز تثبیت شد.  

کد خبر 1726678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha