سالمندان خانه نورا ویزیت رایگان شدند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: به مناسبت روز سالمند و روز جهانی قلب، سالمندان خانه نورا در این شهرستان ویزیت رایگان شدند.

محمدرضا حیدری، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در این راستا کلیه سالمندان خانه سالمندان نورا توسط همکاران مرکز شهر زیارت، فشارخون آنان اندازه گیری شد و همچنین دستورات لازم به بیماران دیابتی توسط تیم مزبور صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سن بالای این جمعیت نیاز است تا همواره فشار، قند و سایر موارد اصلی آنان چک و همواره تحت مراقبت های لازم باشند و مشاوره پزشکی داده شود و پیشگیری های لازم صورت بگیرد تا افراد بالای 65 سال دچار بیماری حادتر نشوند.

حیدری عنوان کرد: خدمت رسانی به سالمندان به ویژه ویزیت و درمان آنها در منزل از جمله خدمات رسانی بسیار شیرینی است که اعضای تیم پزشکی و درمانی با حضور در بالین بیمار، فرد را معاینه می کنند تا نیازی به صرف هزینه و حضور در مراکز درمانی نداشته باشد.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان بیان کرد: سالمندان و افراد پیشکسوت، نخبگان و خردمندان جامعه هستند و اجرای طرح تکریم، بیانگر نگاه رفیع سازمان به منزلت اجتماعی و شخصیت والای انسانی تجربه اندوزان و سالخوردگان است.  

حیدری اضافه کرد: این شهرستان دارای، ۲ خانه حمایتی سالمندان خانم است که اکنون ۵۲ نفر در آن نگهداری می شوند و با توجه به هزینه های بالای خدمات ارائه شده نیازمند کمک خیرین و مشارکت سهم خانواده ها هستیم.

وی با بیان اینکه امید می رود خیرین به صورت داوطلبانه حامی سالمندان شوند تا بهزیستی با برنامه ریزی افراد نیازمند را به آنها معرفی کنند بیان کرد: دعای خیر سالمندان به دنبال خدمت رسانی به آنها بهترین پاداش و برابر با تمام دنیا است.

کد خبر 1726693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha