وحدت فرق اسلامی نظام اسلامی را بیمه می‌کند

دورازهی با بیان اینکه دشمن به دنبال تفرقه میان اقوام و فرق اسلامی در کشور برای رسیدن به منافع خود است گفت: وحدت و انسجام اقوام به نفع کشور است و نیازمندی های مناطق دورافتاده و محرومی همچون سیستان و بلوچستان در سایه وحدت، پیشرفت و توسعه کشور محقق می شود.

بارانی دورازهی، بزرگ طایفه دورازهی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد هفته وحدت گفت: هفته وحدت به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام هفته پرباری است که به نام هفته وحدت نامگذاری شده است. این وحدت و نمود آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکیدی است بر اینکه ما وحدت و انسجام را حفظ کنیم.

یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان در مورد خدمات انقلاب اسلامی به اهل سنت گفت: نظام جمهوری اسلامی خدمات بسیار ارزشمندی را برای اهل سنت و سایر مردم انجام داده است که اهل سنت نیز از این خدمات بهره مند شده و بهره مند هستند و اهل سنت از این خدمات سپاسگزار هستند و آنچه نیاز است که انجام شود برای اهل سنت و ملت بزرگ ایران و تاکید مقام معظم رهبری بر این مبنا است که ما  راه نرفته بسیار داریم یعنی هنوز کارهای فراوانی بایدانجام و بیشتر مورد توجه قرار گیرد، انشاءالله انجام شود.

دشمن به دنبال تفرقه میان اقوام و فرق اسلامی در کشور برای رسیدن به منافع خود است

دورازهی تصریح کرد: از بدو تاسیس نظام جمهوری اسلامی دشمنان به دنبال این هستند که نظام ساقط شود و خوش بین به نظام جمهوری اسلامی نیستند و منافع آنها در خطر است؛ به همین دلیل می خواهند میان مردم اختلافات قومی، مذهبی را مطرح می کنند تا مردم را پراکنده و از یکدیگر جدا کنند. در اینجا لازم است ما به کوری دشمن وحدت و انسجام کلی و عملی را داشته باشیم و بتوانیم با وحدت میان شیعه و سنی و فرق اسلامی انشاءالله بر آنچه که اهداف نظام جمهوری اسلامی و پیامبر گرامی اسلام است، جامه عمل بپوشانیم.

وحدت فرق اسلامی نظام اسلامی را بیمه کرده است

وی اظهار داشت: قطعا وحدت مایه خیر و برکت است و خداوند همواره در قرآن کریم تاکید کرده است "واعتصموا بحبل الله جمیعوا ولاتفرقوا" یعنی همه شما باید به ریسمان خدا چنگ بزنید و متحد و متفق باشید و در برابر دشمنان و کسانی که به دنبال تضعیف دین مبین اسلام هستند، متحد باشید. توصیه ما به جوانان اهل سنت این است که توجه بیشتری به موضوع وحدت داشته باشند و انسجام و همدلی خود را حفظ کنند و آنچه از نیازمندی های جامعه است آنها را درخواست کرده اما در عین وحدت و یکپارچگی این نیازها را مطرح کنند. آنچه نظام جمهوری اسلامی را امروز بیمه کرده است، وحدت و انسجام تمام فرق اسلامی است.

وی تصریح کرد: در سایه وحدت پیشرفت ها و توسعه بیشتر می شود و اگر خدای ناکرده وحدتی نباشد و پراکندگی و تفرقه شکل بگیرد به ضرر جمهوری اسلامی است و آنچه به نفع کشور و توسعه و پیشرفت ملت ایران است، وحدت و انسجام است که همه مردم این وحدت را حفظ کنند. نیازمندی های مناطق دورافتاده و محرومی همچون سیستان و بلوچستان در سایه وحدت، پیشرفت و توسعه کشور محقق می شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1726796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha