کمک ۳ میلیارد ریالی اوقاف خراسان جنوبی به نیازمندان

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته وقف ۳ میلیارد و ۴۵۰ ریال در قالب بسته های معیشتی، کمک هزینه جهیزیه، دارو و درمان، لوازم التحریر و بسته بهداشتی جهت کمک به نیازمندان استان هزینه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسین رحیمی امروز (12 مهر) در مراسم اجرای طرح قرار دوازدهم در محل امامزادگان باقریه بیرجند اظهار داشت: به مناسبت هفته وقف طرح ملی قرار دوازدهم در خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: این طرح به نیت امام زمان(عج) جهت کمک به نیازمندان در دوازدهم هر ماه همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی از محل نیات موقوفات مرتبط اجرا می شود.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته وقف در راستای اجرای طرح ملی قرار دوازدهم در خراسان جنوبی از محل نیات موقوفات مرتبط و کمک های مردمی 340 میلیون تومان جهت کمک به نیازمندان هزینه شده است.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه گفت: در این راستا 216 بسته غذایی به ارزش 94 میلیون تومان، 10 کمک هزینه جهیزیه، 40 کمک هزینه دارو و درمان، 20 بسته گوشت، 167 بسته تحصیلی و 15 بسته بهداشتی توزیع می شود.

وی در پایان عنوان کرد: در خراسان جنوبی 10هزار و 300 مقوفه به ثبت رسیده است که از جمله نیات واقفین خیراندیش می توان به گره گشایی از مشکلات نیازمندان اشاره کرد.

کد خبر 1726975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha