اولین پروژه ادبیات پیشرفت در خراسان جنوبی کلید خورد

یعقوبی با بیان اینکه حوزه هنری خراسان جنوبی در بحث ادبیات پیشرفت ورود کرده است، از آغاز اولین پروژه در این زمینه خبر داد.

فاطمه یعقوبی- مسئول دفتر مطالعات و پایداری حوزه هنری خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، حوزه هنری در مباحث ادبیات پیشرفت ورود کرد.

وی افزود: پیرو این مهم حوزه هنری تصمیم گرفت موضوعات پیشرفت استان مانند پروژه کویر تایر را در قالب کتاب، پروژه و... معرفی کند.

یعقوبی از پروژه کویر تایر به عنوان نگین صنعت شرق کشور نام برد و با بیان اینکه 90 درصد نیروهای این واحد تولیدی بومی هستند، یادآور شد: دستگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز این واحد توسط پرسنل طراحی و ساخته شده است.

وی با بیان اینکه کیفیت کار مهم است و نمی توان کیفیت را فدای کمیت کرد، افزود: براساس پیش بینی صورت گرفته در بحث ادبیات پیشرفت اجرای دو پروژه در دستور کار قرار گرفت که اقدامات اجرایی برای واحد تولیدی کویر تایر به عنوان اولین پروژه آغاز شد.

به گفته وی پروژه عظیم کویر تایر علاوه بر پیشرفت استان در پیشرفت کشور هم نقش بسزایی دارد و در حال حاضر شاهد تولید انواع لاستیک برای خودروهای شاسی بلند، بدون تیوپ و... در این واحد تولیدی هستیم.

وی با اشاره به این مهم که پروژه کویر تایر اولین اقدام حوزه هنری در بحث ادبیات پیشرفت است، گفت: این واحد تولیدی با اقدامات انجام شده واژه ما می توانیم را به منصه ظهور رسانده است.

مسئول دفتر مطالعات و پایداری حوزه هنری خراسان جنوبی به برگزاری جلسه رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با مدیر عامل این واحد تولیدی اشاره کرد و افزود: با توجه به استقبال مدیرعامل؛ انجام مصاحبه ها از مدیر عامل، پرسنل، مهندسان جوان، هیأت مؤسس و...به زودی آغاز می شود.

یعقوبی یادآور شد: اعتبار مورد نیاز این پروژه با توجه به پیشرفت کار مرحله به مرحله اختصاص می یابد و صفر تا صد کار به عهده حوزه هنری استان است.

کد خبر 1727042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha