جشنواره بزرگ «رنگ و قصه» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

جشنواره بزرگ «رنگ و قصه» در بخش های جشنواره نقاشی و قصه گویی برای سنین هفت تا ۱۸ سال برگزار می شود.

حجت الاسلام «سید رضا افتخاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج اظهار کرد: جشنواره بزرگ «رنگ و قصه» در بخش های جشنواره نقاشی و قصه گویی برای سنین ۷ تا ۱۸ سالم با موضوعات داستان هایی از قرآن، طبیعت، نامداران میهن( دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان وطن) - داستان هایی از شاهنامه برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه جوایز این جشنواره شامل ۴۰ کارت هدیه دو میلیون ریالی است، گفت:کودکان و نوجوان در سنین هفت تا ۱۸ سال در بخش نقاشی تصویر اثر و در بخش قصه گویی فیلم می توانند اثر خود را با حداکثر هفت دقیقه و حجم ۵۰ مگابایت تا تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ به شماره ۰۹۹۰۹۶۸۱۴۹۶ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ مهر جاری دانست و افزود: تکنیک آزاد جز قوانین نقاشی بوده و کودکان و نوجوانان می توانند از آثار خود عکس برداری کرده و به شماره فوق در ایتا ارسال نمایند.

حجت الاسلام افتخاری به قوانین قصه گویی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: زمان قصه نباید بیشتر از هفت دقیقه باشد و کودکان و نوجوانان می توانند از قصه گویی خود فیلم گرفته و با حجم کمتر از ۵۰ مگابایت به شماره فوق در ایتا ارسال نمایند.

گفتنی است جشنواره بزرگ «رنگ و قصه» به همت اداره کل تبلیغات استان کهگیلویه و بویراحمد و
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود.

کد خبر 1727222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha