انقلاب اسلامی، الگوی شایسته و ارزشمند برای جهانیان است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: انقلاب اسلامی ایران الگویی شایسته و ارزشمند برای جهانیان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی،  به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت ضامن عزت و اقتدار جامعه است و نیروی انتظامی در راستای برقراری این امنیت تلاش مضاعف دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی مناسبتی ارزشمند و فرصتی برای تقدیر از نیروهای جان بر کف فراجا است، افزود: ملت ایران قدردان این بزرگ مردان هستند که شبانه روز برای امنیت و آرامش تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران نظامی توحیدی است، افزود: همانگونه که در فصل نخست قانون اساسی آمده است نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی بر مبنای توحید و یکتا پرستی، معاد و ایمان به قیامت، نبوت و پیامبری، امامت و ولایت است و همواره در راه استقلال، آزادی، پیشرفت و خیر دنیا و آخرت ملت تلاش می کند.

این مقام مسئول در ادامه به توطئه ها و کارشکنی های دشمنان از همان آغازین روزهای انقلاب اشاره کرد و بیان کرد: دشمن از اصل و ریشه با این انقلاب بزرگ و ارزشمند مخالف بوده و از این انقلاب می ترسد به همین دلیل همواره به فکر دشمنی با نظام اسلامی بوده است.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش نظام جمهوری اسلامی ایران را نظامی ارزشمند و منحصر به فرد دانست و بیان کرد: این نظام و انقلاب الگویی برای بسیاری از انقلاب ها در جهان بوده و هست.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک به مسائل و مشکلات دو سال اخیر و توطئه های دشمنان در به انحراف کشاندن نسل جوان و نوجوان اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی همواره به ویژه در این دو سال اخیر با چالش‌های زیادی روبرو بود ولی بحمدالله با تلاش این عزیزان و آگاهی مردم مشکلات مرتفع شد.

وی با بیان اینکه فراجا با همت بلند، عزم و اراده، مردمی بودن، انگیزه‌های الهی، تواضع و فروتنی در اوج عزت و اقتدار است، اظهار کرد: این دلیرمردان توانسته‌اند دِین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت انقلابی و ولایتمدارایران اسلامی ادا کنند.

این مقام ارشد استان همچنین با اشاره به اینکه فراجا حکم طبیب را در جامعه دارند، گفت: نیروهای فراجا آگاه و زمان‌شناس، اهل تشخیص و دقیق هستند که به موقع آسیب‌ها، ناامنی‌ها شبکه‌های فساد، تروریست و شبکه‌های داخلی خارجی و بین‌المللی را شناخته و به دنبال درمان می‌روند.

کد خبر 1727453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha