راه یابی ۱۴ نفر از خراسان جنوبی به مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم

محمدنژاد گفت: ۱۴ نفر از خراسان جنوبی به مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم راه یافتند که بحث ضبط و ارسال آثار آنها به تهران برگزار می شود.

علیرضا محمدنژاد-رئیس اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: در راستای ادامه مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم بحث ضبط و ارسال آثار منتخبان خراسان جنوبی برگزار می شود.

وی در ادامه بیان کرد: در این راستا آثار ۱۴ نفر از منتخبان مرحله استانی این دوره از مسابقات که شامل ۹ نفر آقا و پنج نفر خانم هستند ضبط و به مرکز جهت شرکت در مرحله کشوری از خراسان جنوبی ارسال می شود.

رئیس اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: این افراد در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ ۲۰ جز و حفظ کل قرآن و اذان و دعاخوانی توانسته اند به مرحله کشوری راه پیدا کنند.

محمدنژاد در ادامه گفت: نتایج این دوره طی یک ماه آینده مشخص می شود و منتخبان برای شرکت در مسابقات نهایی در استان خراسان شمالی آماده و معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مرحله شهرستانی بیش از ۹۰۰ نفر شرکت کننده در هفت منطقه استان داشتیم، افزود: از این تعداد منتخبین به مرحله استانی دعوت شدند که ۹۷ نفر از بخش آقایون و ۵۹ نفر از بخش خواهران بودند.

رئیس اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: امسال برای اولین بار سهمیه راه یافتگان از خراسان جنوبی به مرحله کشوری در سه رشته قرائت تحقیق، حفظ ۲۰ جز قرآن و اذان البته در بخش برادران افزایش یافته است.

کد خبر 1727755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha