تقدیر «افستد» از دانش‌آموزان یک مدرسه اسلامی در «بلکبرن»انگلیس

دیده‌بان آموزش «افستد» دانش‌آموزان مدرسه اسلامی «العلم والهدی» در بلکبرن انگلیس را به دلیل حسن اخلاق نسبت به معلمان خود مورد تحسین قرار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « aboutislam»، در گزارش جدید دیده‌بان آموزش «افستد» (دفتر استانداردهای آموزش، خدمات و مهارت های کودکان) انگلیس، دانش‌آموزان یک مدرسه اسلامی در بلکبرن نگلیس به دلیل  «مهربانی و احترام متقابل» نسبت به معلمان خود مورد تحسین قرار گرفته‌اند.

گزارش افستد، مدرسه «العلم والهدی» را در زمینه‌های «رفتار و نگرش‌ها» و «رشد شخصیتی»، عالی ارزیابی کرد.

این مدرسه که دارای 439 دانش آموز 11 ساله و بالاتر است، یکی از بزرگترین مدارس شبانه روزی اسلامی در منطقه است.

در گزارش افستد آمده است: دانش آموزان در این مدرسه شکوفا می شوند؛ آنها ارزش های مدرسه را در تلاش برای شهروندان نمونه بودن تحقق می‌بخشند.

بر اساس گزارش افستد، دانش آموزان این مدرسه اسلامی از جمله دانش‌آموزان کلاس ششم، تشویق می‌شوند تا اعضای فعال جامعه باشند و تغییرات مثبتی در جامعه خود ایجاد کنند.

تقدیر «افستد» از دانش‌آموزان یک مدرسه اسلامی در «بلکبرن»انگلیس

تقدیر «افستد» از دانش‌آموزان یک مدرسه اسلامی در «بلکبرن»انگلیس

دفتر استانداردهای آموزش، خدمات و مهارت های کودکان تاکید کرد که مسئولان این مدارس بر پایه آموزش‌های اسلامی، فرهنگی را ایجاد کرده اند که در آن احترام به دیگران دارای اولویت اول است.

این گزارش می‌افزاید: مقامات افستد بالاترین انتظارات را از رفتار و پیشرفت تحصیلی برای همه دانش آموزان از جمله دانش آموزان مدرسه اسلامی «العلم والهدی» دارند.

افستد خاطر نشان کرد که دانش آموزان این مدرسه اسلامی بسیار بلندپرواز هستند و می خواهند موفق شوند.

بر اساس این گزارش، دانش آموزان این مدرسه برنامه درسی گسترده ای را مطالعه می کنند و موفقیت های بالایی کسب می کنند و رفتار آنها مثال زدنی است.

در این گزارش آمده است که نگرش های بسیار مثبت دانش آموزان مدرسه اسلامی،  به شدت به یادگیری آنها کمک می کند و این دانش آموزان نسبت به همسالان و معلمان خود به شدت مهربانی و احترام متقابل نشان می دهند.

بر اساس گزارش گاردین، حدود 140 مدرسه مذهبی مسلمانان در بریتانیا وجود دارد که 12 مورد از آنها توسط دولت تامین مالی می شود.

در گزارش گاردین آمده است که مدارس اسلامی به مراتب بهتر از مدارس سایر عمل می کنند.

برای سال‌ها، مدارس اسلامی مستقل در بالاترین امتیاز نتایج علمی انگلستان باقی ماندند و به‌ عنوان موسسه‌های آموزشی موفق در بریتانیا بسیار الهام‌بخش بوده‌اند.

کد خبر 1727812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha