طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل را فرو ریخت

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: اسرائیل ترسو و دنیاپرست است و با این اقدام فلسطینیان، هیمنه پوشالی اسرائیل فرو ریخت. 

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جواد نظافت شامگاه دوشنبه در اجتماع «همبستگی با جبهه مقاومت فلسطین» که در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد نکاتی را درباره جبهه مقاومت مطرح و اظهار کرد: این روزها با آغاز عملیات جبهه مقاومت فلسطین(طوفان الاقصی) یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) زنده می‌شود که مدافع حقوق مظلومان و مسلمانان بود و به ما آموخت که نسبت به مسلمان نه تنها در ایران بلکه در دیگر بلاد اسلامی بی تفاوت نباشیم و همیشه در صحنه دفاع از مظلوم و ظالم، از حق مظلومان دفاع کنیم. 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مومن نمی‌تواند با مستکبر صلح و سازش برقرار کند، افزود: با پیروزی جبهه مقاومت فلسطین، آموزه‌های قرآن و اسلام ناب محمدی مبنی بر پیروزی حق بر باطل در این عصر زنده شد. 

وی ادامه داد: اسرائیل ترسو و دنیاپرست است و با این اقدام فلسطینیان، هیمنه پوشالی اسرائیل فرو ریخت. 

حرم

حجت‌الاسلام نظافت تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران و شهدای هشت سال دفاع مقدس در سایر کشورهای اسلامی تاثیر گذاشته است همانطور که رهبر انقلاب اسلامی ایران گفته اند این عملیات اثبات کرد تقویت ایمان و امید منجر به پیروزی می‌شود. امید داریم همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید»، این مهم رخ بدهد. 

این استاد دانشگاه ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی برای کشور ما هم وحدت بخش بود و سبب شد همه گروه‌های سیاسی در حمایت مردم فلسطین متحد شوند، همه ما مسلمانان جهان در کنار هم هستیم در این میان شیعه و سنی فرق ندارد، مهم اتحاد امت اسلامی است که سبب تضعیف دشمن می‌شود. 

در پایان این اجتماع «همبستگی با جبهه مقاومت فلسطین» توسط حجت‌الاسلام ذوالفقاری قرائت شد و حاضران با فریادهای «الله اکبر» بندهای آن را تایید کردند.

پایان پیام/

کد خبر 1727852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha