تکریم هنرمندان، موجب اعتلا و رونق هنر می شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: هنرمندان پیشکسوت، جریان خلاق تاریخ هستند و تکریم فعالان این عرصه، موجب اعتلا و رونق هنر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با بزرگداشت هفته ملی سالمند، سرپرست و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با «سید جلال سیدی» هنرمند پیشکسوت حوزه موسیقی شهرستان دیدار کردند.

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل در این دیدار با قدردانی از سال ها تلاش هنرمندان و پیشکسوتان به نقش موسیقی در زبان و کلام و اهمیت موسیقی فاخر اشاره کرد و افزود: موسیقی از یک منظر راه ارتباط کلامی و زبانی و بازتابی از غم ها، آرزوها، شادی ها و رنج ها در حیطه های فردی و اجتماعی  است.

روح اله قربانی با تاکید بر اینکه تکریم پیشکسوتان فرهنگی و هنری جامعه از وظایف فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: هنرمندان پیشکسوت، جریان خلاق تاریخ هستند و تکریم فعالان و بزرگان این عرصه، موجب اعتلا و رونق هنر می شود.

در ادامه این دیدار، لوح تقدیر و یکی از آثار هنری سماع قلم «سعید بوجار آرانی» هنرمند عرصه نقاشی و کارشناس هنری این اداره به این پیشکسوت عرصه موسیقی تقدیم شد.

«سید جلال سیدی» نوازنده «سنتور» و «کمانچه» از اساتید، هنرمندان و پیشکسوتان حوزه موسیقی در شهرستان آران و بیدگل است.

تکریم هنرمندان، موجب اعتلا و رونق هنر می شود

کد خبر 1728060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha