فلسطین به عنوان پیشانی جهان اسلام باعث عزت شده است

حجت الاسلام شاکری با بیان اینکه فلسطین به عنوان پیشانی جهان اسلام باعث افتخار و عزت شده است، گفت: امروز طلوع خورشید قابل مشاهده است و یک مرحله دیگر از ظهور و فرج برای مسلمین رخ داده است و امیدواریم شاهد روزی باشیم که این غده سرطانی رژیم صهیونیستی به کلی از نقشه جهان محو و صلح و صفا در سرزمین فلسطین حاکم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد شاکری-امام جمعه فردوس- امروز (۱۹ مهر) در مراسم تجمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان جنوبی جهت حمایت از مردم فلسطین اظهار داشت: در طول تاریخ دو جریان حق و باطل در برابر یگدیگر بوده اند.

وی ادامه داد: جریان باطل همواره به دنبال این بوده است که جامعه ای مملو از ظلمت و تفرقه به وجود آورد چرا که منافع آنان در گرو ظلمت و تاریکی و جنگ و خون ریزی بوده است اما جریان حق به دنبال نورانی کردن جامعه و به تکامل رساندن انسان است.

حجت الاسلام شاکری در ادامه بیان کرد: جریان حق به دنبال صلح و صفا و برادری و اخوت و زندگی انسان گونه است و در طول تاریخ جریان باطل از روش هایی تحت عناوین تهدید و تفرقه برای رسیدن به منافع خودش استفاده کرده است و افرادی که مقابل جریان باطل قرار گیرد مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار می دهند.

امام جمعه فردوس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به زور به فلسطین تجاوز کرده است، افزود: ملت عزیز و مظلوم فلسطین را از زمین و خانه خود بیرون راندند و مورد آزار و شکنجه قرار دادند و جریان باطل این است که مردم همواره اهل تسلیم و سازش باشند.

حجت الاسلام شاکری در ادامه گفت: جریان باطل می خواهد افراد متکی به غرب باشند و دچار خودفراموشی شوند اما خداوند متعال در مقابل به نیروهای جریان حق روحیه صبر و استقامت و آزاداندیشی می آموزد.

وی ادامه داد: شرط بهره مندی از عنایات خداوند و رسیدن به بهشت دنیوی همان صلح و آرامش و بهشت اخروی، بحث استقامت است و تجربه تاریخی امروز نشان داد که صبر و استقامت و توجه به داشته های خود قطعا پیروزی را به دنبال دارد.

امام جمعه فردوس بیان کرد: امروز شاهد یک تحول عظیم در جهان اسلام هستیم و فلسطین به عنوان پیشانی جهان اسلام باعث افتخار و عزت جهان اسلام شده است.

حجت الاسلام شاکری در ادامه گفت: طلاب و روحانیون خراسان جنوبی به تبعیت از اهل بیت علیهم السلام و امامین انقلاب که پرچم مبارزه با ظلم و ستم را داشته اند، پرچم مبارزه با ظلم و ستم و مستکبرین عالم را تا زمان ظهور در دست به اهتزاز خواهیم آورد.

وی عنوان داشت: امروز طلوع خورشید قابل مشاهده است و یک مرحله دیگر از ظهور و فرج برای مسلمین رخ داده است و امیدواریم شاهد روزی باشیم که این غده سرطانی رژیم صهیونیستی به کلی از نقشه جهان محو و صلح و صفا در سرزمین فلسطین حاکم شود.

کد خبر 1728120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha