تخصیص ۲۶۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به خراسان جنوبی

اشرفی گفت: در مرحله اول ابلاغ اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، تاکنون ۲۶۰ میلیارد تومان به استان خراسان جنوبی تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد اشرفی امروز (۲۳ مهر) در کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱، اظهار کرد: در این راستا دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی عاملیت دارند که تاکنون ۱۷۶ طرح اقتصادی در کمیته کارشناسی و استانی بررسی و مصوب شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به معرفی این طرح‌ها به بانک‌های عامل، ادامه داد: در مرحله اول ابلاغ اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، تاکنون حدود ۲۶۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است و در گام بعدی اوراق خزانه‌ در اختیار بانک‌های عامل قرار خواهد گرفت که با منابع بانکی ادغام شود و بتوانیم در اختیار سرمایه‌گذاران و طرح‌های نیمه‌تمام استان قرار دهیم.

وی بیان کرد: از طرح‌هایی که به کمیته استانی واصل شده است فرایند بررسی خود را در کمیته تخصصی سازمان‌های مربوطه بررسی شده است، به جزء معدود طرح‌های که اعضای کمیته استانی ملاحظاتی دارند که مجدد برای نظارت میدانی میزان تحقق و پیشگیری از انحراف طرح توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگشت می‌کند تا اعتبارات در محل خودش هزینه شود.

کد خبر 1728684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha