تلاش داریم ۴۵۰ سهمیه طرح نهضت ملی مسکن در سوادکوه جذب شود

حسینی پور با بیان اینکه ۴۵۰سهمیه در سوادکوه برای ارائه تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد، گفت:حتی یک مورد از سهمیه‌ای که برای این شهرستان در نظر گرفته شده نباید از دست برود تلاش داریم تمامی این سهمیه ها در اختیار افراد واجد شرایط قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید محمودحسینی پور-استاندار مازندران در آئین کلنگ زنی ۳۰ واحد مسکونی طرح ملی نهضت مسکن در زیراب سوادکوه با اشاره به کمبود زمین درسوادکوه و اینکه این مشکل اجرای طرح نهضت مسکن را با تاخیر مواجه کرده است، اظهار کرد: تا ظرفیت ۲۰۰واحد مسکونی اکنون زمین برای شهروندان سوادکوهی آماده شد.

وی با بیان اینکه ۴۵۰سهمیه در سوادکوه برای ارائه تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد، افزود: امید می رود ساکنین بافت های فرسوده و متقاضیان خود مالکی برای دریافت امتیازات این بخش به شهرداری ها مراجعه نمایند.

حسینی پور بیان کرد: زیباسازی در شهرها مهم است از این رو تمامی امکانات شهرداری ها برای تحقق این مهم بسیج شده اند.

وی خاطرنشان شد: این بافت‌های فرسوده باید حتما نوسازی شوند. در این زمینه همه امکانات را در اختیار گذاشتیم که اتفاق مد نظر بیفتد و انتظار داریم مسئولان سوادکوه نیز با جدیت برای نوسازی بافت فرسوده در شهرها و روستاها تلاش کنند.

استاندار مازندران تاکید کرد: حتی یک مورد از سهمیه‌ای که برای این شهرستان در نظر گرفته شده نباید از دست برود و تلاش داریم ۴۵۰ سهمیه نهضت ملی مسکن در سوادکوه در اختیار مردم و افراد واجد شرایط قرار بگیرد.

کد خبر 1728705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha