رسانه ها و فعالان مجازی پیام رسان درست نبرد حق از باطل باشند

سلگی گفت: مکتب عاشورایی بودن دفاع مقدس موجب ماندگاری شد و رسانه ها و فعالان فضای مجازی باید پیام رسان درست نبرد حق از باطل باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، روح الله سلگی- معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران،  دوشنبه (۲۴ مهر) در حاشیه برگزاری آئین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: مازندران را در طول تاریخ به نام تشیع می شناسیم و حضور لشگر ۲۵ کربلا در طول ۸ سال دفاع مقدس بیانگر استواری و مقاومت مردم این دیدار است.
وی افزود: آنچه امروز در این‌جشنواره میبینیم استفاده از ابزار جنگ نرم برای تبیین جنگ سرد است که دشمن در طول سال‌های مختلف همه این جنگ ها را امتحان کرده است.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران یادآور شد: آنچه باعث شد در طول ۸ ساله دفاع مقدس، جانانه دفاع کنیم، ولایت‌مداری و الگوبرداری از شعائر دینی و اهل بیتی و مکتب سیدالشهدایی است.
سلگی گفت: دشمن تلاش دارد که فرهنگ انقلابی و اسلامی منتقل نشود و این در حالیست که دفاع مقدس متعلق به همه مردم است و هر آنکس که وطن پرست باشد، دفاع مقدس متعلق به اوست.
وی گفت:  مکتب عاشورایی بودن دفاع مقدس موجب ماندگاری شد.
سلگی خاطرنشان کرد: رسانه امروز به اب ار مهم تبدیل شده و طی چند روز ۳ هزار نفر شهید شدند و در یک شبیخون یک شبه در برابر جوانان فلسطینی زمین‌گیر شد و فلسطینی ها به اسرائیل ضربه زدند، اما دشمن‌پوچ بدون‌موازین انسانی و بشری، کودکان را سلاخی کرد و رسانه های آنان با استفاده از دروغ، صحنه سازی می کنند و این جنگ رسانه ای است که جای شهید و جلاد را تغییر می دهند.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بیان کرد: نبرد حق و باطل در غزه در حال انجام است و باید این‌پیام رسانی درست توسط شما رسانه ها منتقل شود.

کد خبر 1728930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha