مدیریت فضای مجازی نیازمند مشارکت عمومی است

راستی گفت: راهبرد کلان‌ سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای در فضای مجازی، استفاده از ظرفیت مردم برای رفع چالش های این عرصه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، احسان راستی- رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای،  دوشنبه (۲۴ مهر) در حاشیه برگزاری آئین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: همه تلاش ما برای ورود مردم به عرصه فضای مجازی است و راهبرد کلان‌ما در فضای مجازی وارد کردن مردم در این عرصه است.
وی افزود: اگر مردم را وارد جنگ ۸ساله نکرده بودیم، پیروزی بدست نمی آمد.
رئیس سازمان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره‌ای یادآور شد: این جشنواره با هدف شناسایی فعالان و افراد در عرصه فضای مجازی برگزار می شود که امسال ۲ هزار اثر به جشنواره وارد  شد.
راستی گفت: برای اولین بار مخاطبان نوجوانان و پیشکسوتان دفاع مقدس برای ما دارای ارزش بودند که در ۵ محور پویانمایی، صوتی و تصویری، سکوهای انتشار خبرگزاری ها و سایت های فعال، نرم افزار ها و اپلیکیشن ها آثار داوری و ۲۹ اثر برگزیده شد.
وی افزود: عرصه فضای مجازی نیازمند نقش آفرینی همگانی است و باید همه در این عرصه وارد شوند.
آئین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به مدت ۳ روز از ۲۳ مهر تا ۲۵ مهر به میزبانی استان مازندران در مجتمع فرهنگی گردشگری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان مازندران در حال برگزاری است‌.

کد خبر 1728934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha