رسیدگی سریع به پرونده های قضایی از مصادیق صیانت از حقوق عامه است

اصغر ستایی مختاری یکی از مصادیق بارز صیانت از حقوق عامه را رسیدگی سریع به پرونده های قضایی دانست و خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم به صورت جهادی و خالصانه برای احقاق حق مردم تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، اصغر ستایی مختاری در مراسم تجلیل از کارکنان عرصه عدالت دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان جیرفت، گفت: این مراسم به منظور تقدیر، تجلیل و اعلام قدردانی مجموعه قضایی شهرستان از زحمات و خدمات همکاران برگزار شد.

رییس دادگستری شهرستان جیرفت افزود: یکی از اهداف برگزاری این مراسم، اطلاع رسانی خدمات مجموعه قضایی شهرستان جیرفت به مردم است، خدماتی که همکاران ما با کار جهادی انجام داده اند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های مجموعه قضایی به عنوان یک کار تخصصی حوزه قضایی، اطلاع رسانی خدماتی است که در حال انجام می باشند.

ستایی مختاری تصریح کرد: مقام معظم رهبری به تاکید اعلام فرمودند؛ نسبت به شناساندن خدمات و کارهای شایسته ای که در سیستم قضایی در سراسر کشور در حال انجام است، اهتمام ویژه داشته باشید تا مردم از این خدمات و زحماتی که پرسنل دادگستری و دستگاه قضایی در سراسر کشور متحمل می شوند، آگاه شوند.

این مقام قضایی شهرستان جیرفت یکی از مصادیق بارز صیانت از حقوق عامه را رسیدگی سریع به پرونده های قضایی دانست و خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم به صورت جهادی و خالصانه برای احقاق حق مردم تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه میزان رضایت مردم از دستگاه قضا ارتباط مستقیمی با کیفیت خدمات دستگاه قضایی دارد، ابراز کرد: عملکرد مطلوب قضات و کارمندان دادگستری در این زمینه، علاوه بر کاهش پرونده ها تأثیر بسزایی در توسعه و تحکیم مبانی عدالت اجتماعی دارد.

ستایی مختاری با یادآوری این مطلب که یکی از وظایف دستگاه قضایی رسیدگی به شکایات و مشکلات مردم از طریق مراجع قضایی در دادگستری ها است، تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون فعالیت ها و زحمات زیادی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم هم در دادسرای عمومی و هم در دادگستری شهرستان جیرفت توسط کارکنان انجام شده که جای تشکر دارد.

کد خبر 1729115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha