بازدید رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی ج. ا.  ایران از دانشگاه سلطان قابوس

سردار احمدی مقدم، با حضور در دانشگاه سلطان قابوس ضمن بازدید از کتابخانه مرکزی، سالن های همایش و مرکز اسناد و دائرة المعارف، با رئیس این دانشگاه دیدار کرد.

به گزارش  خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز ارتباطات و روابط بین الملل دانشگاه عالی دفاع ملی سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی ج. ا.  ایران در ادامه سفر خود به کشور دوست و برادر عمان،  صبح روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه با حضور در دانشگاه سلطان قابوس ضمن بازدید از کتابخانه مرکزی، سالن های همایش و مرکز اسناد و دائرة المعارف، با رئیس این دانشگاه دیدار و در مورد فعالیت‌های دو دانشگاه به تبادل نظر پرداختند. در این دیدار  احمدی مقدم ضمن تقدیم کتاب معرفی دانشگاه عالی دفاع ملی ج. ا.  ایران به آقای حسین الخروصی رئیس دانشگاه سلطان قابوس، با بیان ساختار و ماموریت دانشگاه عالی دفاع ملی به صورت مختصر و اجمالی اشاره داشتند به روابط پایدار دو کشور ایران و عمان که بخصوص این روابط در سال های اخیر در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است.

لازم به ذکر است بازدید از مرکز امنیت دریایی عمان و همچنین ملاقات با جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش سلطنت عمان، سرتیپ ستاد سعید بن محمد الشکیلی  در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش عمان، از دیگر برنامه‌های سردار احمدی مقدم در دومین روز از سفر به عمان بود.

کد خبر 1729225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha