مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای جبران خسارت سیل تلاش کنند

دده‌جانی با بیان‌اینکه از مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم برای جبران خسارت سیل پای کار باشند، گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای جبران خسارت سیل تلاش و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،  سجاد ده ده‌جانی روز گذشته(چهارشنبه، ۲۶ مهر) در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده این شهرستان در جمع خبرنگاران، بر تلاش مضاعف مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای جبران خسارت سیل اخیر در آستارا تاکید کرد.

مدیر کل بازرسی گیلان با بیان‌اینکه از مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم برای جبران خسارت سیل پای کار باشند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند، افزود: انتظار ما از مسئولان بیشتر است و یقین داریم با تلاش‌شان وضع موجود بهتر و مطلوب‌تر خواهد شد.

وی از دریافت سند زمین برکه پریان خبر داد و تصریح‌کرد: دریافت سند این زمین به نام دولت جمهوری اسلامی ایران اخیرا صورت گرفت.

ده ده‌جانی با اشاره به اینکه این زمین در آستانه تصرف افراد سودجوء قرار گرفته بود و پس از ۲ سال توانستیم سند برکه پریان را به نام دولت جمهوری اسلامی بگیریم، گفت: این ارمغان و هدیه‌ای از سوی سازمان بازرسی به مردم خوب آستارا است.

مدیر کل بازرسی گیلان ادامه داد: این اقدام با اعلام به موقع شهرداری آستارا و همکاری و همیاری سایر دستگاه‌ها انجام شد.

وی با اشاره به روند پیشرفت طرح مسکن ملی آستارا، اظهارکرد: طی بازدیدی که از ۳ فاز این طرح داشتیم پیشرفت فیزیکی نسبتا خوبی صورت گرفته است.

ده ده‌جانی خاطرنشان‌کرد: در این خصوص همچنین سازمان بازرسی گیلان پیگیری‌ها و مکاتباتی انجام داده تا در راستای تحقق شعار دولت سیزدهم، افراد متقاضی مسکن ملی صاحب مسکن شوند.

گفتنی است، سجاد ده ده‌جانی مدیر کل بازرسی گیلان به دنبال مطالبات مردمی مندرج در سامانه سازمان بازرسی کل کشور و همچنین به دستور ریاست بازرسی کل کشور و دادگستری به منظور بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در مورد سیل اخیر به شهرستان آستارا سفر و به همراه مسئولین از مناطق سیل‌زده این شهرستان بازدید کرد.

کد خبر 1729370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha