باشگاه کانون‌های تربیت‌محور در کانون های مساجد تشکیل می شود

معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور از تشکیل باشگاه کانون‌های تربیت‌محور در این مراکز فرهنگی و هنری خبرداد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مهدی مقدم» در گفتگوی صمیمانه با  مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد حاضر در گردهمایی طرح اوقات فراغت و تربیت محور به میزبانی استان اصفهان، به تشکیل باشگاه تربیتی در کانون های فرهنگی و هنری برای هم افزایی در فعالیت ها اشاره کرد و گفت: این تشکیلات سازمانی می تواند شبکه مناسبی برای هم افزایی و تعاملات بین کانون ها و اعضای آنان باشد.

معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور ادامه داد: تشکیلات شبکه ای و فعالیت گروهی فرصت های خوبی را برای تبادل اطلاعات و پیشرفت کار فراهم می سازد.

وی بر لزوم هم افزایی در تحقق چشم انداز کانون ها تاکید کرد و اذعان داشت: علاوه بر تحقق ماموریت کلی کانون های مساجد، در فعال سازی و توانمند کردن دیگر کانون ها نقش داشته و کارهای مشترک به مرحله اجرا می رسد.

مقدم با بیان اینکه توسعه کیفی فعالیت کانون ها لازم است، تصریح کرد: مدیران مسئول فعالیت ها و برنامه های خود را در عمق و عرض توسعه بدهند و به کارتشکیلاتی و همچنین تیم سازی توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: باید رویکرد از اینکه یک نفر عهده دار همه امور کانون است، دور شویم و افراد بیشتری را درگیر کار کنیم و از طرفی در عضو یابی و جذب افراد برنامه ریزی جدی داشته باشیم.

عبور از مشکلات با کسب موفقیت

معاون کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با اشاره به محدودیت ها و موانعی که در اجرای فعالیت های کانون ها وجود دارد، گفت: از این مشکلات با همت و اراده جمعی و کمک پروردگار می گذریم و نتایج خوبی نیز بدست خواهیم آورد.

وی به تحریم های علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: همین سختی و تحریم ها بسیار فواید و سودهایی را برای مملکت داشت که در دوران عادی و فرصت قادر به کسب چنین موفقیت هایی نبودیم.

کد خبر 1729565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha