صهیونیست‌ها نمی‌توانند در مقابل ایستادگی ملت مسلمان مقاومت کنند

حجت‌الاسلام فلاح با بیان‌اینکه صهیونیست‌ها نمی‌توانند در مقابل ایستادگی ملت مسلمان مقاومت کنند، گفت: جنایتی که صهیونیست‌ها به کمک آمریکا انجام داد باعث شد حیات‌شان رو به زوال برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه اول آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود تالش با دعوت از خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی،اظهارکرد: انسان مومن و با تقوا گناه نمی‌کند و از خدا می‌ترسد.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه انسان مومن برای اینکه اصلاح‌گر باشد اول باید خود را در مقابل خدا ببیند و خود را اصلاح کند، افزود: انسان می‌داند که قدرت خدا بالاست و خداوند به او عقل داده است از خدا و رسول او پیروی کند.

وی تصریح‌کرد: انسان مومن کسی است که ایمان در دل او ریشه کرده باشد و با شنیدن آیات خداوند در قرآن ایمانش زیاد می‌شود.

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره به اینکه ملت ما بیدار و هوشیارند و نقشه‌های دشمنان را می‌دانند، گفت: انسان مومن به خدا توکل می‌کند و برای نجات دین و بشریت قیام می‌کند و در مقابل ظلم سکوت نمی‌کند انسانی که متوکل نباشد آرام می‌نشیند و در برابر ظلم قیام نمی‌کند

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش ادامه داد: انسان مومن نماز را به پا می‌دارد، نمازی واقعی است که انسان را به حرکت در بیاورد مقابل ظلم بایستد و برای آنها در نزد خداوند درجه و امرزش و روزی است .

وی در ابتدای خطبه دوم به جنایت‌های رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در نوار غزه اشاره کرد و گفت: جنایتی که صهیونیست‌ها به کمک آمریکا انجام داد باعث شد حیات‌شان رو به زوال برود.

 حجت‌الاسلام فلاح با بیان‌اینکه ملت مسلمان در برابر این جنایت سکوت نخواهد کرد، افزود: صهیونیست‌ها نمی‌توانند در مقابل ایستادگی ملت مسلمان مقاومت کنند .

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به اینکه رژیم صهیونیست کودک‌کش به فلسطینی که فقط یک اسلحه داشت رحم نکرد و دست آمریکا در خون این کودکان آغشته است، ادامه داد: آنان فکر می‌کنند شکست ناپذیر هستند در صورتی که در مقابل مقاومت ما شکننده‌اند، ما همانطور که باید در جنگ نبرد مقاومت کنیم و بایستیم نباید از جنگ رسانه‌ای غافل شویم.

وی افزود: این بلایی که بر سر ملت مسلمان فلسطین آمده است نتیجه‌اش نابودی رژیم صهیونیست است.

حجت‌الاسلام فلاح فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع)را تبریک گفت و خاطرنشان‌کرد: ان‌شاء‌الله خدا به ما توفیق دهد که حجت‌اش را بشناسیم تا از گمراهی و ظلالت نجات یابیم.

کد خبر 1729599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha