توزیع مواد مخدر صنعتی سیاست کثیف استکبار است

ایروانی گفت: جلوگیری از کشت خشخاش و توزیع مواد مخدر صنعتی سیاست کثیف و فتنه دیگری از دشمن و استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، ابوالفضل ایروانی امروز (۲۹ مهر) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهبندان اظهار کرد: سیاست های کلی نظام توسط مقام معظم رهبری ابلاغ می شود اما برای اینکه قانون در جامعه اجرا و به نتیجه برسد باید قانون خوب باشد و توسط دستگاه ها اجرایی شود.


فرماندار نهبندان با بیان اینکه برای مبارزه با مواد مخدر طرح های نماد، یاری گران زندگی، جمع آوری خرده فروشان و عمده فروشان، را داریم که یک سیاست اجرایی است، افزود: بیش از ۵۰ سیاست کلی ابلاغ شده که باید از انحراف جامعه جلوگیری کند.


وی گفت: اعتیاد یک آسیب اجتماعی است و اشتغال؛ مبارزه با بسیاری از آسیب ها است لذا ۱۰۷ میلیارد تومان تسهیلات خرد برای اشتغال پرداخت شده است.


وی تصریح کرد: در جنگ شناختی و ترکیبی هستیم و کشت خشخاش تعطیل شد ولی توزیع مواد مخدر صنعتی افزایش یافت لذا این یک فتنه جدید است.


فرماندار نهبندان با بیان اینکه کسانی که در حوزه اغتشاشات اخیر فعال بودند بیشتر از مصرف کنندگان مواد مخدر بوده اند، افزود: سیاست استکبار جهانی توزیع و ترویج مصرف مواد مخدر صنعتی است.


ایروانی ادامه داد: برنامه ما در مقابل این سیاست باید اقدام عملی و به موقع باشد و دستگاه های متولی باید برای یک جامعه سالم و شاد تلاش کنند.


وی گفت: مصوبات شورای مبارزه با مواد مخدر مستمر است و سیاست های کلی نظام هم اصلاح ساختار است که باید در دستور کار باشد.

کد خبر 1729774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha