خادمین موکب زائرین پاکستانی امامزاده زیدبن محمد قاین تجلیل شدند

مراسم تجلیل از مسئولان و خادمین موکب زائرین پاکستانی امامزاده زید بن محمد قاین شامگاه (30 مهر) با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، فرماندار و امام جمعه شهرستان قاین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مراسم تجلیل از مسئولین و خادمین موکب زائرین پاکستانی امامزاده زید بن محمد قاین شامگاه (30 مهر) با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، فرماندار و امام جمعه شهرستان قاین برگزار شد.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور-مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی- با بیان اینکه خراسان جنوبی، مسیر رسیدن به حرم امام رضا (ع) است، افزود: میقات الرضا باید تعریف شود و امسال دولت کمکی به موکب ها داشت و برخی از نهادها نیز به میدان آمدند تا مواکب کاملا تجهیز شوند.

وی در ادامه گفت: امیدواریم در سال آینده اگر مشکلات جزئی هم در مواکب استان بود دیگر شاهد آن به همت شما خادمین نباشیم. هیچ چیز جز عشق نمی تواند موتور محرکه باشد و افراد بسیاری در زمینه های مختلف خدمتی انجام دادند.

حجت الاسلام بخشی پور ادامه داد: امسال بحث کمک های مردمی را شاهد بودیم و پنج موکب داشتیم اما شهرداران هیچ شهری به جز قاین پای کار نیامدند و در قاین شاهد همکاری خوب شهرداری و نیروهای آن بودیم و این کار سرلوحه شد.

کد خبر 1729967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha