85 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهداء شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون،85 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد حمایتی اهداء شد.

اصغر نورمحمدیان، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و لباسشویی است.

 وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله اولین نهادهایی است که پس از گذشت مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) با هدف ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معیشت محرومان و نیازمندان کشور تأسیس شد.

 نورمحمدیان عنوان کرد: روز گذشته 25 سری جهیزیه با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت به نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان شیروان اهداء شد.

 مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: هدف اصلی از اهدای جهیزیه در طول سال و به مناسبت‌های مختلف کمک به توسعه و ترویج ازدواج آسان و همچنین تحکیم بنیان خانواده در ابتدای زندگی زوجین است، ما در این راستا از ظرفیت خیرین نیز استفاده می‌کنیم و تلاش مان بر این است تا شرایط مناسب زندگی راحت و کم دغدغه را برای نوعروسان مهیا کنیم..

  نورمحمدیان تصریح کرد: در نهاد کمیته امداد برای خدمت‌رسانی به محرومان اقدامات خوبی در سرفصل‌های مختلف طراحی و اجرا شده که یکی از این اقدامات اهداء جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش است.

وی اضافه کرد: سامانه امداد هوشمند کمیته امام خمینی به عنوان سامانه سها برای ارائه خدمات مطلوب به مددجویان و نیازمندان ایجاد شده که بتوانند به صورت غیرحضوری از خدمات مناسب بهره‌مند شوند.

 هشت هزار خانوار در شهرستان شیروان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی هستند.

کد خبر 1729984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha