انسداد ۱۱ کیلومتر از مرز زمینی در آستارا

سردار دامغانی از انسداد ۱۱ کیلومتر مرز زمینی جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در شهرستان آستارا توسط بسیج سازندگی سپاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سردار پاسدار حمید دامغانی عصر امروز(سه‌شنبه،2 آبان) در بازدید از مرز جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: انسداد مرزها در امنیت مرزی و کاهش خطرات امنیتی و قاچاق کالا نقش مهمی دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان‌اینکه در این راستا 11 کیلومتر از مرزهای کشور  جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در برخی از نوار مرزی شهرستان آستارا نیاز به انسداد داشت، افزود: بیش از 4 کیلومتر انسداد مرزی انجام شده و مابقی نیز در اسرع وقت به طور کامل انجام می‌شود.

وی تصریح‌کرد: انسداد مرزی در مرز جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در حوزه آستارا به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه آستارا و همکاری سپاه شهرستان انجام شده و می‌شود.

سردار دامغانی گفت: الحمدلله با اقدامات جهادی، ابتکارات و خلاقیت‌های انجام شده حداقل با ۳۰ درصد هزینه کمتر این انسداد مرزی به اتمام رسیده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به کمک‌های استانی برای طرح انسداد مرزی در آستارا،خاطرنشان‌کرد: ان‌شاالله با تامین اعتباری که انجام می‌شود انسداد ۶ کیلومتر باقی مانده نیز به پایان می‌رسد که به تامین امنیت بیشتر در منطقه کمک می‌کند.

کد خبر 1730264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha