متهم ردیف اول جنایت در غزه آمریکا است

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه متهم ردیف اول این جنایت‌ها آمریکاست، گفت: بمبی که با آن بیمارستان غزه مورد حمله قرارگرفت، بمب آمریکایی MK-۸۴ بود که حدود یک تن وزن داشت و قدرت تخریب بسیاربالایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام، حجت‌الاسلام هادی حبیبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و فرا رسیدن هفته نوجوان و بسیج دانش‌آموزی،اظهارکرد: امام خمینی(ره) برای شهید فهمیده تعیبر رهبر به کار بردند چون بعضی از خصوصیات وی برجسته بود.

امام جمعه خمام با بیان‌اینکه شهید فهمیده زمانی که به سن تکلیف نرسیده بود، نمازمی‏خواند و شیفته وعاشق ولایت بود، افزود: شهید فهمیده موقعیت را خوب تشخیص داد و درست و به‌ موقع عمل کرد؛ لذا امام راحل او را به عنوان رهبر معرفی کرد.

وی خطاب به والدین گفت: دوره نوجوانی( ۱۲-۱۸ سال) دوره‌ای بسیارحساس برای فرزندان است و اگر والدین با روحیات نوجوان آشنا نباشند ممکن است مشکلاتی نظیر خانه گریزی ویا پناه بردن به دوستان ناباب اتفاق بیافتد.

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی،خاطرنشان‌کرد: صاحبان اصلی این سرزمین باقدمت ۲ تا ۳ هزارساله را ۷۵ سال است از وطن‌شان بیرون رانده‌اند و درحال نسل‌کشی هستند و کودکان و زنان فلسطین رابه شهادت می‌رسانند.

خطیب نماز جمعه خمام تصریح‌کرد: جنایت، قتل، غصب و تجاوز صهیونیست‌ها را همه عالم می‌بینند و هولوکاست صهیونیست‌ها را درغزه مشاهده می‌کنند ولی در مقابل این همه جنایت مجامع حقوق بشری خفقان گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه متهم ردیف اول این جنایت‌ها آمریکاست، ادامه داد: بمبی که با آن بیمارستان غزه مورد حمله قرارگرفت، بمب آمریکایی MK-۸۴ بود که حدود یک تن وزن داشت و قدرت تخریب بسیاربالایی دارد.

حجت‌الاسلام حبیبی اضافه‌کرد: رئیس جمهورآمریکا، صدراعظم آلمان ووزیرخارجه انگلیس فورا درسرزمین‌های اشغالی حضورپیدا می‌کنند معلوم می‌شود که این کشورها پشتیبان رژیم جعلی و حامی آن در این جنایت‌ها هستند.

امام جمعه خمام به هفته پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: سال ۸۲ به دستور مقام معظم رهبری سازمان پدافند غیرعامل تشکیل شد و این سازمان با اقداماتی که انجام می‌دهد تهدیداتی که متوجه زیرساخت‌های کشور است را خنثی و یا کاهش می‌دهد و از آسیب‌های احتمالی به نیروی انسانی وتجهیزات حیاتی وحساس جلوگیری می‌کند.

وی در ادامه سالگرد شهادت شهید آرمان علی‌وردی و روح‌الله عجمیان را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه وظیفه بنده به عنوان امام جمعه مطالبه مشکلات مردم است و ازاول هم که آمدم ازهمین تریبون مطالبات مطرح شده است، افزود: درباره میدان ولی‌عصر(عج) که هنوزانجام نشده و درباره دبیرستان پاسداران که الحمدلله آماده افتتاح است.

خطیب نماز جمعه خمام از عدم اتمام پروژه تعریض و بهسازی محورخمام به خشکبیجارکه هنوزانجام نشده است، انتقاد کرد و گفت: مگر ۷ کیلومتر تعریض و بهسازی چند سال باید طول بکشد؟

حجت‌الاسلام حبیبی با انتقاد از به نتیجه رسیدن و افتتاح نشدن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمام با گذشت ۱۵ سال از عملیات احداث آن، اظهارکرد: موانع این طرح چیست؟ ریاست دادگستری و دادستان استان گیلان، ریاست دادگستری و دادستان شهرستان و استاندار چرا این مجتمع افتتاح نمی‌شود و مطالبه ما افتتاح این مجتمع است.

کد خبر 1730641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha