طوفان الاقصی شکننده بودن رژیم جعلی را به جهانیان نشان داد

حجت‌الاسلام جمشیدی به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: طوفان الاقصی پوچ و شکننده بودن رژیم جعلی را به جهانیان نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام محمد نوید جمشیدی در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود این شهرستان ضمن دعوت همه شرکت کنندگان به تقوای الهی، به یکشنبه 7 آبان ماه سالروز آغاز جنگ دوم رژیم کودک‌کش صهیونیستی به مردم بی‌دفاع فلسطین اشاره کرد و افزود: این رژیم هویت اصلی خود را به جهانیان در طول این سال‌ها نشان داد که خود را همواره قوم برتر می‌دانند.

امام جمعه موقت بخش کرگانرود تالش به شکست رژیم کودک‌کش صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: این شکست نتیجه ۷۰ سال جنایت‌های این رژیم کودک‌کش بود.

وی تصریح‌کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که همه ادعاهای این رژیم پوچ و شکننده بوده است.

حجت‌الاسلام جمشیدی با اشاره به 8 آبان سالروز شهادت حسین فهمیده نوجوان ۱۳ ساله بسیجی و روز دانش‌آموز، گفت: دانش‌آموزان در مسیر زندگی خود شهید فهمیده را الگوی خود قرار دهند.

خطیب موقت نماز جمعه بخش کرگانرود تالش به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی به نوجوانان نیز بها داد که با استفاده از نظرات این قشر جوان و نوجوان نیز برای پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان استفاده کنیم.

وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند " تبلیغ اولویت اصلی حوزه‌های علمیه است و جهاد تبیین وظیفه سنگینی است که بر دوش همه علما قرار گرفته که نسبت به قشر جوان و نوجوان ما باید صورت گیرد و اگر در این زمینه غفلتی شود از دشمنان سیلی سختی خواهیم خورد".

حجت‌الاسلام جمشیدی  در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به همه مسئولان گفت: مسئولان تلاش کرده ناامیدی را در بین مردم از بین ببرند و برای حل مشکلات مردم جهادی تلاش کنند .

امام جمعه موقت بخش کرگانرود تالش به سخنان وزیر امور خارجه کشورمان در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: این نسل کشی باید متوقف شود و تمامی حقوق مردم بی‌دفاع و غیر نظامی باید در فلسطین اشغالی رعایت شود .

کد خبر 1730650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha