بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی از نواختن زنگ گفتگو و جهاد تبیین تا راه اندازی پویش «فریاد عروسک ها»

تقی زاده از برگزاری اجتماع سه هزار نفره دانش آموزان بسیجی در بوستان ولایت ساری با محوریت گرامیداشت یاد و نام شهدای غزه و اعلام انزجار از جنایات اسرائیل خبر داد و گفت: پویش های «فریاد عروسک ها» و «ساخت عروسک های استکباری» ویژه یوم الله سیزده آبان روز استکبار ستیزی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، محمد تقی زاده-مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا در نشست خبری با محوریت اردوی راهیان نور دانش آموزی و هفته بزرگداشت بسیج دانش آموزی با بیان اینکه از امروز هفتم آبان ماه اردوی راهیان نور دانش آموزان دختر استان مازندران آغاز شد، اظهار کرد: سه هزار دانش آموز دختر و پسر مازندران تا پایان بهمن ماه امسال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

وی با اشاره به تلفیق اردوی راهیان نور با اردوی راهیان پیشرفت، افزود: با انجام این اردوها تقویت امید، همبستگی، خودباوری و هویت ایرانی اسلامی بین دانش آموزان را پیگیریم.

تقی زاده با بیان اینکه اردوهای راهیان نور با شعار «مامتحدیم تا فتح قله ها» به همراه بازدید از سد کرخه و نمایشگاه هوا فضا انجام می شود، گفت: روایت تجمیعی به همراه بازدید از یادمان های خرمشهر و اندیشمک در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی، بیان کرد:پاسخ به شبهات نیز در اردوهای راهیان نور مورد توجه است.

تقی زاده با یان اینکه از هشتم آبان سالروز شهادت محمدحسین فهمیده تا سالروز شهادت شهدای دانش آموز در مبارزه در رژیم پهلوی مصادف با سیزدهم آبان به هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده، افزود: معرفی تفکر بسیجی به دانش آموزان پیرو منویات مقام معظم رهبری با قوت در دستور کار سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا قرار دارد.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی عمران و آبادی را در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و ... به همراه دارد، گفت: تلاش داریم برنامه های هفته بسیج دانش آموزی همراه با شور و نشاط معنوی با محوریت دانش آموزان مازندرانی برگزار شود.

تقی زاده با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی با اعزام دانش آموزان دختر به اردوهای راهیان نور آغاز شده، یادآورشد: هر روز ۱۶۰نفر از دانش آموزان استان به راهیان نور اعزام می شوند.

وی از برگزاری اجتماع دانش آموزان با عنوان «قله ها از آن ماست» درسراسر استان خبر داد و افزود: اجتماع سه هزار نفره دانش آموزان بسیجی در بوستان ولایت ساری با محوریت شهدای غزه و اعلام انزجار از جنایات اسرائیل برگزار می شود.

تقی زاده از حضور و اجرای فعالیت های نمازجمعه توسط دانش آموزان بسیجی خبر داد و گفت: اردوهای راهیان پیشرفت با هدف روایت دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز در مراکز علمی و اقتصادی استان مازندران برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری ویژه برنامه زنگ گفتگو و جهاد تبیین خبر داد و یادآورشد: تریبون آزاد و اجرای سرودهای پاتوقی را نیز خواهیم داشت.

تقی زاده از برنامه ریزی برای برگزاری راهپیمایی باشکوه ۱۳آبان با حضور دانش آموزان مازندران به همراه خانواده هایشان خبر داد و گفت: پویش های «فریاد عروسک ها» و «ساخت عروسک های استکباری» ویژه یوم الله سیزده آبان روز استکبار ستیزی ویژه دانش آموزان مازندرانی راه اندازی شد.

کد خبر 1730936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha