سید حسن نصرالله درباره تحولات غزه سخنرانی می‌کند

برای اولین بار از زمان آغاز «طوفان الاقصی» سید حسن نصرالله به صورت مستقیم روز جمعه درباره تحولات غزه سخنرانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، روز جمعه (12 آبان ماه) ساعت سه بعد از ظهر در مراسم تجلیل از «شهدای راه قدس» که به طور همزمان در بیروت، جنوب و بعلبک برگزار می‌شود، سخنرانی خواهد کرد.

این اولین سخنرانی مستقیم سید نصرالله از زمان آغاز حماسه «طوفان الاقصی» خواهد بود. این در حالی است که رسانه های اسرائیلی در هفته های اخیر مشغول تحلیل دلایل «سکوت» دبیرکل حزب الله بوده اند.

چند روز پیش سیدحسن نصرالله با زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و صالح العاروری، معاون دفتر سیاسی جنبش حماس دیدار کرد.

در دیدار سید نصرالله، النخاله و العاروری، درگیری‌های جاری در مرز لبنان با فلسطین اشغالی و رویدادهای اخیر در نوار غزه از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی و تحولات پس از آن بررسی شد.

رسانه‌های اسرائیلی خاطرنشان کردند که حزب‌الله در حال تعمیق هدف‌گیری در فراسوی شهرک‌های مرزی در شمال فلسطین اشغالی است.

شبکه 14 اسرائیل گزارش داد که حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله به آرامی دامنه عملیات خود را در شمال اشغالی افزایش می‌دهد و تأکید کرد که آنچه در هفته‌های گذشته رخ داد، یک درصد از توانایی‌های حزب‌الله برآورد نمی‌شود.

نیر دوری، خبرنگار امور نظامی شبکه 12 اسرائیل تاکید کرد: «اسرائیل به طور جدی به نحوه رفتار نصرالله رسیدگی می کند و اسرائیلی ها کارهای او را دنبال می کنند و بسیار با دقت و از نزدیک آنچه را انجام می دهد و می گوید، نشان می دهد که بسیاری از اتفاقات در حال وقوع است.

در 25 اکتبر، سید حسن نصرالله با دست خط خود در پیامی به نهادهای رسانه‌ای و موسسات این حزب اطلاق نام «شهدای راه قدس» برای رزمندگان به شهادت رسیده در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی لبنان خواستار شد.

کد خبر 1731029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha