نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد ۶ هزار و ۵۵۵ سری جهیزیه دریافت کردند

شیخ پور از اهدای جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان لرستان خبر داد و گفت: به نیابت از شهدای استان ۶ هزار و ۵۵۵ سری جهیزیه ذیل برگزاری کنگره ملی شهدای استان، به نوعروسان اهدا شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، جلال شیخ پور، امروز(۹ آبان)،با اعلام این خبر، به توزیع جهیزیه بین نوعروسان اشاره کرد و اظهارداشت: به نیابت از ۶ هزار و ۵۵۵ شهید استان لرستان، ۶ هزار و ۵۵۵ سری جهیزیه به ارزش یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به نوعروسان لرستانی اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی_(ره) به اقدامات کمیته امداد استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن برای حمایت از مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت ۴۱۸ فقره کمک اجاره مسکن با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال طی سال جاری از دیگر اقدامت این نهاد در استان بوده است.

شیخ پور یادآور شد: در روز اختتامیه کنگره ملی شهدا، ۲ هزار و ۵۰۰ وعده‌ غذایی به ارزش یک هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال به‌ همت مرکز نیکوکاری عباسیون و ۱۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

وی از وجود ۲ هزار و ۹۹۴ بیمار خاص و صعب العلاج زیر پوشش این نهاد در استان خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال برای ۲ هزار و ۷۶۰ بیمار صعب العلاج ۶۰۰ میلیون تومان و برای ۲۳۴ بیمار خاص یک میلیارد تومان هزینه شده است.

کد خبر 1731296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha