زلزله نهبندان خسارت چندانی نداشت/ اسکان اضطراری مردم در اردوگاه 

ایروانی گفت: به دنبال زلزله نهبندان سه خانه خشت و گلی ریزش و برخی منازل ترک خوردگی برداشتند و اسکان اضطراری مردم در چادرها پیش بینی شده است.

ابوالفضل ایروانی،  فرماندار نهبندان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار کرد: در ساعت ۱۲:۴۳ دقیقه امروز زلزله ای پنج ریشتری در حوالی دهستان عربخانه بخش سرداران به وقوع پیوست.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه این زمین لرزه در عمق هفت کیلومتری زمین رخ داده‌است، افزود: بازدیدی از منطقه به همراه تیم های امدادی و عملیاتی انجام شد و بررسی های میدانی از  خسارت های احتمالی در دستور کار است.

ایروانی گفت: به دنبال این حادثه،  خسارت مالی و جانی خاصی نداشتیم و تنها سه خانه خشت و گلی ریزش و ترک خوردگی هایی در سکونت گاه مردم انجام شده که به  محض برآورد خسارات رسانه ای خواهد شد.

وی افزود: چهار پس زمین لرزه هم به دنبال این حادثه به وقوع پیوست که قدرت آن کاهش یافته است و امیدواریم بعد از این زلزله شدیدی را شاهد نباشیم.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه مردم بخش سرداران به لحاظ روحی و نگرانی مضطرب هستند، افزود: دستوراتی برای اسکان اضطراری مردم در چادرها به صورت اردوگاهی پیش بینی شده تا مردم مستقر شوند.

کد خبر 1731339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha