پروژه‌های مدارس خیرساز تحت نظارت مضاعف قرار می‌گیرند

عباس‌زاده با اشاره به دغدغه خیرین برای ساخت کیفی و اتمام به موقع پروژه‌های مدرسه‌سازی، گفت: پروژه‌های مدارس خیرساز تحت نظارت مضاعف مجمع خیرین قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده عصر امروز سه‌شنبه (۹ آبان) در جلسه هم‌اندیشی مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اظهار کرد: پروژه‌های مدارس خیرساز استان علاوه بر نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تحت نظارت مضاعف مجمع خیرین مدرسه‌ساز قرار می‌گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به دغدغه خیرین برای ساخت کیفی و اتمام به موقع پروژه‌های مدرسه‌سازی، افزود: این نظارت مضاعف مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بر پروژه‌های خیرساز ساخت و سازها در این زمینه را از جهت کیفی و زمان‌بندی اجرای پروژه تضمین می‌کند.

وی بر جذب خیرین مدرسه‌ساز برای ساخت مدرسه در استان تأکید کرد و گفت: در شهر بیرجند بیشترین مشکل را به دلیل کمبود مدرسه داریم.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه حداقل ۲۰۰ کلاس درس در بیرجند کمبود داریم، عنوان کرد: در حال حاضر ساخت بیش از ۳۵۰ کلاس درس در سطح استان خراسان جنوبی در دست اجرا است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در سایت‌های نهضت ملی مسکن هم پیش‌بینی ساخت مدرسه انجام شده که با همکاری دولت و خیرین برای احداث آن باید اقدام شود.

کد خبر 1731340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha