هجمه دشمنان به مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی/ راویانی برای جهاد تبیین تربیت می‌شوند

حجت‌الاسلام دیلم گفت: در گام نخست باید سطح آگاهی و شناخت آحاد جامعه نسبت به چیستی، چرایی و چگونگی دشمنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه را افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام رضا دیلم عصر امروز (سه شنبه ٩ آبان) در جمع خبرنگاران با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی اظهارکرد: دشمن با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی، می‌خواهد مردم را نسبت به آینده و کارآمدی انقلاب اسلامی ناامید کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمن با پمپاژ روایت‌های دروغین و جعلی می‌خواهد ذائقه و محاسبات مردم ما را تغییر دهد اما در حوزه صیانت از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، مردم همیشه پای کار بوده‌ و هستند.

وی با بیان اینکه امروز یک جنگ ترکیبی و شناختی همه‌جانبه را علیه ملت ایران شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: در این شرایط هر دستگاهی ماموریت و وظایف خاصی را برعهده دارد و برای هم‌افزایی و اثربخشی بیشتر برنامه‌ها و فعالیت‌ها، قرارگاه جهاد تبیین در استان شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام دیلم با اشاره به شکل‌گیری کمیته‌های مختلف از جمله کمیته تبلیغات و هیئات مذهبی ذیل قرارگاه جهاد تبیین، ادامه داد: ایجاد امید و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن از مهم‌ترین وظایف کمیته تبلیغات و هیئات مذهبی است.

وی گفت: پاسخگویی به شبهات آحاد جامعه، روایتگری بموقع و پیشگیری از تحریف حقایق، تقویت ارتباط هدفمند و هوشمندانه با بدنه اجتماعی، کمک به افزایش نشاط عمومی در جامعه، افزایش توان تحلیل مردم نسبت به مسائل روز، خنثی‌سازی عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن، ارتقای سرمایه اجتماعی نظام و افزایش شناخت مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب، افزایش اعتماد به کارآمدی نظام اسلامی و افزایش مشارکت اجتماعی در عرصه‌های مختلف در دستور کار این کمیته قرار دارد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیعات اسلامی گلستان با اشاره به راهبردی تعیین شده در کمیته تبلیغات و هیئات مذهبی، گفت: در گام نخست باید سطح آگاهی و شناخت آحاد جامعه نسبت به چیستی، چرایی و چگونگی دشمنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه را افزایش دهیم.

وی تبلیغ و ترویج مولفه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی، تحکیم باورها نسبت به فضایل اخلاقی و تعمیق معنویت در جامعه، طراحی و تدوین شیوه‌های تعامل مستمر با جامعه هدف، شناسایی هیئات مذهبی تراز انقلاب، شناسایی، شبکه‌سازی و به‌کارگیری فعالان موثر در حوزه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی، برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی راویان جهاد تبیین و ... را از ماموریت‌های کمیته تبلیغات و هیئات مذهبی ذیل قرارگاه جهاد تبیین برشمرد.

کد خبر 1731345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha