هدیه ۱۱۱۰ بخاری به نیازمندان مشهد در پویش دلگرمی احسان

دبیر قرارگاه جهادی محرومیت‌زدایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان از برگزاری پویش دلگرمی احسان در راستای جمع‌آوری وسایل گرمایشی بدون استفاده در مشهد خبر داد.

حجت‌الاسلام بهزاد محروقی در گفت‌وگو با شبستان اظهار کرد:  در آستانه فرارسیدن ماه های سرد سال، پویش دلگرمی احسان در راستای جمع‌آوری وسایل گرمایشی بدون استفاده مانند بخاری‌های گازی، نفتی و برقی، پتو، لباس گرم و... در تمام کشور از جمله مشهد راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۱۱۰ دستگاه بخاری در این پویش جمع‌آوری شده افزود: وسایل گرمایشی هدیه شده توسط امام‌جماعت مسجد هر محله ثبت و در مسجد جمع‌آوری می‌شود؛ سپس این وسایل توسط ماشین‌های باربری به انبار بزرگی که برای این پویش در نظر گرفته شده برده می‌شود.

دبیر قرارگاه جهادی محرومیت‌زدایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان با تاکید بر اینکه در این پویش وسایل خراب ولی قابل تعمیر نیز پذیرفته می‌شوند گفت: مواردی که نیازمند تعمیر باشند نیز پس از تعمیر و سرویس‌های لازم آماده استفاده می‌شوند. سپس اقلام آماده تحویل به‌همراه لیست مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، به امام جماعت مسجد داده شده و بدین ترتیب به نیازمندان تحویل داده شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که تعداد خانواده و مساجد محرومی که نیاز مبرم به وسایل گرمایشی دارند از تعداد وسایل گرمایشی جمع‌آوری‌شده بیشتر باشد، طبق تفاهم با کارخانجات لوازم گرمایشی، وسایل مورد نیاز، تهیه شده و به‌دست مددجویان رسانده می‌شود.

محروقی یادآور شد:  علاقه‌مندان و خیران برای شرکت در پویش کشوری دلگرمی احسان می‌توانند به مسجد محله خود مراجعه کرده یا کلمه احسان را به ۳۰۰۰۸۴۱۲ ارسال کنند.

پایان پیام/

کد خبر 1731358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha