اجرای ۲۰۰عنوان برنامه ویژه روز ملی استکبارستیزی در مازندران

حجت الاسلام اصغری با بیان اینکه «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» شعار محوری راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان امسال است، گفت: ۲۰۰عنوان برنامه ویژه یوم الله ۱۳آبان در مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در نشست خبری بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی ضمن ابراز خرسندی از پیروزی های حماس و مردم غزه و گرامیداشت یاد و نام شهدای جنایات اسرائیل کودک کش، اظهار کرد: جنایات آمریکایی ها در ماجرای غزه به درستی نمایان شد.

اجرای ۲۰۰عنوان برنامه ویژه روز ملی استکبارستیزی در مازندران

وی با بیان اینکه «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» شعار محوری راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان امسال است، گفت:باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی از تشکیل ستاد بزرگداشت ۱۳آبان در استان و سایر شهرستان ها خبر داد و بیان کرد: کارگروه رسانه با محوریت صدا وسیما، کارگروه دانش آموزی با محوریت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و ۲، کارگروه تولید محتوا با محوریت تبلیغات اسلامی، کارگروه پشتیبانی با محوریت صمت، کارگروه اجرای مراسم با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و کارگروه مشارکت با محوریت سپاه کربلا برای بزرگداشت روز سیزده آبان برنامه ریزی خواهند داشت تا با همکاری سایر نهادها و سازمان و دستگاه های اجرایی استان در سراسر مازندران برگزار شود.

اجرای ۲۰۰عنوان برنامه ویژه روز ملی استکبارستیزی در مازندران

وی با بیان اینکه روز ۱۳آبان در پنجمین هفته مقاومت مردم فلسطین راهپیمایی استکبار ستیزی را خواهیم داشت، افزود:  راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان از میدان ابن شهرآشوب ساری آغاز می شود و  مراسم بزرگداشت این روز تاریخی  با سخنرانی حجت الاسلام تویسرکانی، نماینده مقام معظم رهبری در هوا فضاسپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بوستان ولایت ساری ساعت ۱۰صبح برگزار می شود.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی با بیان اینکه روز ۱۲آبان در ۵۷نمازجمعه های سراسر استان پیش از خطبه های نمازجمعه به تبیین و تشریح اهداف قیام ۱۳آبان اختصاص دارد، از راه اندازی پویش های دنیای بدون تاریکی، دنیای بدون آمریکا، پویش حریفت منم و... برای بزرگداشت ۱۳آبان خبر داد.

وی با بیان اینکه امسال طوفان الاتبیین را برای تشریح اهداف قیام ۱۳آبان بین اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان را خواهیم داشت، ادامه داد: زنگ استکبارستیزی نیز در مدارس استان نواخته می شود.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی با بیان اینکه با نگاه جهاد تبیین وصیت نامه شهدا به ویژه شهدای دانش آموز در مدارس بازخوانی می شود، یادآورشد: یادواره شهدای دانش آموز با عنوان افلاکیان برگزار می شود.

وی از برگزاری مسابقه عکاسی و نقاشی با محوریت روز ملی استکبارستیزی ویژه دانش آموزان خبر داد و گفت: هزار و ۲۰۰مبلغ طرح امین نیز با هدف تبیین اهداف قیام ۱۳آبان و توطئه های استکبار جهانی در مدارس حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام اصغری با بیان اینکه فیلم منتخب سرهنگ ثریا و مستند روز آزادی در مدارس و دانشگاه ها اکران می شود، گفت: ۲۰۰عنوان برنامه ویژه یوم الله ۱۳آبان در مازندران برگزار می شود.

وی ضمن دعوت از مردم شریف استان مازندران به ویژه مردم انقلابی ساری برای حضور در راهپیمایی ۱۳آبان امسال، اظهار امید واری کرد که امسال نیز همانند سال گذشته خانواده ها با همراهی دانش آموزان و دانشجویان خود در این راهپیمایی حضوری با شکوه و با بصیرت داشته باشند و برگ زرینی دیگر برافتخارات ملت شریف ایران اسلامی در راستای اعلام انزجار از جنایات استکبار جهانی بیافزایند.

کد خبر 1731377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha