مروج فرهنگ وقف مهدوی باشیم

امینی به نقش خیرین برای ترویج فرهنگ مهدویت اشاره کرد و خواستار انجام وقف مهدوی در استان ولایت مدار مازندران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،محمدامینی-معاون بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) مازندران در همایش تجلیل از فعالان و خادمان مهدویت که در مجتمع اهل بیت(علیهم السلام) ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم غزه با بیان اینکه جامعه هدف در حوزه مهدویت نوجوانان و جوانان هستند، اظهار کرد: ستاد گرامیدشات مناسبت های شعبانیه به ریاست استاندار مازندران ذیل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان تشکیل شد که در طول سال فعال خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه رفع شبهات و موکب های فرهنگی برای ترویج فرهنگ مهدویت در ایام شعبانیه برپا شد، افزود: اجتماع منتظران ظهور نیز در مرکز استان و سایر شهرستان ها برگزار شده است.

امینی از تشکیل گروه های هنری در مدارس برمحور ترویج و تبلیغ فرهنگ منور مهدویت با همکاری اداره کل آموزش و پرورش مازندران خبر داد و گفت: زنگ تجدید عهد و بیعت نیز در مدارس نواخته شد.

وی به برگزاری طرح سه شنبه های مهدوی در مدارس استان اشاره کرد و افزود: بوستان های مهدوی نیز با غرس نهال در ایام شعبانیه ایجاد شده است.

امینی با اشاره به فعالیت های بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) مازندران در فضای مجازی و شبکه شاد، از برگزاری آئین عمامه گذاری طلاب در ایام شعبانیه خبر داد.

وی به برگزاری دوره های تربیت مربی مهدویت اشاره کرد و گفت: جشن عبادت با محوریت مهدویت نیز ویژه دانش آموزان دختر و پسر برگزار شد.

امینی به نقش خیرین برای ترویج فرهنگ مهدویت اشاره کرد و خواستار انجام وقف مهدوی در استان ولایت مدار مازندران شد و اظهار کرد: طلاب و روحانیون نسبت به ترویج وقف مهدوی اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 1731553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha