پویش «حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی»

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی پویشی با عنوان «حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی» راه اندازی کرده است.

به گزارش  خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی پویشی با عنوان «حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی» راه اندازی کرده و از علما و اندیشمندان اسلامی خواسته است تا با امضای این بیانیه، حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین و کشتار بی‌رحمانه مردم قهرمان غزه و نسل کشی توسط رژیم ددمنش اسرائیل را به شدت محکوم کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون حملات ناجوانمردانه و غیر انسانی رژیم کودک کش، خبیث و جنایتکار صهیونیستی به شهرها و مناطق مسکونی، بیمارستان‌ها، مدارس، مساجد،کلیساها و تمامی زیرساخت‌های منطقه قهرمان پرور غزه و به خاک و خون کشیدن هزاران نفر از مردم بی‌گناه، خصوصاً زنان، کودکان، سالخوردگان، بیماران وکادر امداد و درمان بیمارستان‌ها و دیگر افراد بی‌گناه، نشانه رذالت و ددمنشی بی‌حد و اندازه این رژیم فاسد و غاصب است.

این قتل عام بی‌سابقه و کشتار هدفمند مردم بی‌دفاع ملت مظلوم فلسطین یک نسل کشی آشکار در مقابل چشمان همه جهانیان می‌باشد.

رژیم صهیونیستی با حمایت تسلیحاتی آمریکای جهانخوار و هم پیمانان غربی جنایتکار خویش و در سایه سکوت مرگبار سازمان‌های حقوق بشری و سردمداران برخی از کشورها هر لحظه بر خوی وحشی‌گری خود می‌افزاید و در دامنه دایره امنی که برای خود متصور است از هیچ کار فجیعی دریغ نمی‌کند.

بی شک چشمان تمام مردم آزادی خواهان جهان و ملت مظلوم فلسطین، خصوصاً ساکنان نوار غزه در انتظار حمایت و اقدام عملی مردم جهان، علی الخصوص مسلمانان است.

امروز بر حاکمان کشورها، خصوصاً دولتهای اسلامی، علما، فرهیختگان و همه امت اسلامی واجب است که ندای یا للمسلمین برخاسته از حنجره‌های خسته و سینه‌های سوزان از جور ظالمین را به انحاء گوناگون پاسخ گویند و ضمن حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و مجاهدان سرافراز حماس و جهاد اسلامی، انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس نمایان سازند.

سازمان‌ها و مجامع فعال بین‌المللی نیز وظیفه خطیر خود را در این برهه زمانی انجام داده و مانع تجاوزگری‌های دشمنان بشریت به این مردم ستم دیده و مظلوم شوند.

اینجانبان به عنوان علما و اندیشمندان اسلامی با امضای این بیانیه، حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین و کشتار بی‌رحمانه مردم قهرمان غزه و نسل کشی توسط رژیم ددمنش اسرائیل را به شدت محکوم و حمایت همه جانبه خویش از مبارزات دلیرمردان مظلوم فلسطین، خصوصاً مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی را  اعلام داشته و همه آزادی‌خواهان جهان را به یاری و کمک به مردم بی دفاع فلسطین و خصوصاً غزه دعوت می‌نماییم. وسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

علاقه مندان می توانند از طریق این لینک  بیانیه فوق را امضا کنند. https://www.taqrib.ir/fa/tregister

کد خبر 1731601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha