طوفان الاقصی هیمنه غیر واقعی رژیم صهیونیستی را نشان داد

سرهنگ پارسا با بیان‌اینکه عملیات طوفان الاقصی هیمنه غیر واقعی رژیم صهیونیستی را نشان داد، گفت: در جنگ غزه اوج نامردی و بی‌پروایی رژیم جعلی را شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سرهنگ پاسدار مهدی پارسا امروز(پنجشنبه، ۱۱ آبان) در یادواره شهدای رسانه که با محوریت شهدای خبرنگار فلسطینی در نبرد غزه در مسجد امام سجاد(ع) شهرک مهدی(عج) این شهر برگزار شد به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: عملیات غرور آفرین الاقصی، هیمنه غیر واقعی رژیم جعلی صهیونیستی را نشان داد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان‌اینکه رژیم صهیونیستی با جنایت در غزه می‌خواهد شکست غیرقابل ترمیم خود را به فراموشی بسپارد، افزود: رژیم جعلی صهیونیستی رو به نابودی است و ان‌شاء‌الله وعده خداوند تحقق پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی از سوی حماس به منظور بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی از دست بیگانگان صورت گرفت، تصریح‌کرد: جنگ حماس با رژیم صهیونیستی برای بازپس‌گیری و حفظ سرزمین خود است و دشمنان با بهره‌گیری از رسانه‌های مختلف شبهه افکنی کرده و به دنبال حاشیه کشاندن این جنگ هستند.

سرهنگ پارسا به جنایت‌های وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه اشاره کرد و گفت: در جنگ غزه اوج نامردی و بی‌پروایی رژیم جعلی را شاهد هستیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به شهادت بیش از ۳۰ خبرنگار فلسطینی در نبرد غزه، خاطرنشان‌کرد: به شهادت رساندن خبرنگاران اقدامی هدفمند برای جلوگیری از رسیدن صدای مظلومیت مردم ستمدیده غزه به گوش جهانیان است.

وی یکی دیگر از علت‌های به شهادت رساندن خبرنگاران توسط رژیم صهیونیستی را بر ملانشدن جنایت‌های اسرائیل در به شهادت رساندن زنان و کودکان بی‌گناه و تخریب زیرساخت‌ها در نوار غزه دانست و افزود: گناه خبرنگاران این است که جنایات رژیم صهیونیستی را منعکس می‌کنند و اسرائیل و همدستانش تاب این مسئله را ندارند.

سرهنگ پارسا با بیان‌اینکه دشمنان بشریت و اسلام از قدرت رسانه ترس دارند و آنها می‌خواهند با به شهادت رساندن خبرنگاران چراغ خاموش به جنایات خود ادامه دهند، ادامه داد: رژیم جعلی صهیونیستی با کمک هم‌پیمانانش از بمب‌های ممنوعه علیه زنان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم غزه استفاده کرده و آنها را به شهادت می‌رساند و این میزان از جنایت‌ها در طول تاریخ بی‌سابقه است.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در دین یهود نیز نهی شده و دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد، گفت: اقدامات وحشیانه و دور از انسانیت رژیم صهیونیستی نشان دهنده این است که آنها از هیچ دین و آیینی تبعیت نکرده و انسانیت برای‌شان معنایی ندارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در پایان با بیان‌اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و در ادامه با هدایت‌های مقام معظم رهبری معادلات دشمنان اسلام را برهم زده است، اظهارکرد: انقلاب اسلامی با مدیریت و خط مشی راهگشا مسلمانان را بیدار کرده و امروز دشمنان از قدرت و نفوذ ایران ترس و لرز به جان‌شان افتاده است.

گفتنی است، در یادواره شهدای رسانه که با محوریت شهدای خبرنگار فلسطینی در نبرد غزه برگزار شد، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان، اصحاب رسانه، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه آستارا و اقشار مختلف مردم مرزنشین این شهرستان حضور داشتند.

پخش کلیپ، مداحی و ذکر مصیبت در سوگ شهدای خبرنگار فلسطینی در نبرد غزه پایان بخش این آیین معنوی در بندر مرزی آستارا بود.

یادواره شهدای رسانه با محوریت شهدای خبرنگار فلسطینی در نبرد غزه به همت کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه آستارا و با مشارکت فرمانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیئت امناء، امام جماعت،  پایگاه‌های مقاومت بسیج شهید مورخی و حضرت زکیه(س) خواهران، هیئت مذهبی عاشقان حضرت ام‌البنین(س)، کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) مسجد امام سجاد(ع) و سازمان مردم نهاد بنیاد فرهنگ ایثار برگزار شد.

کد خبر 1731642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha