راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد؛ از زمان و مکان تا تمهیدات ترافیکی

 راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مشهد مقدس همزمان با سراسر کشور، شنبه صبح از میدان بسیج به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد سلطانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفتگو با شبستان اظهار کرد: همگام با سراسر کشور، در شهرهای استان خراسان رضوی و مشهد مقدس نیز راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعار "نظم نوین جهانی با نسل آرمانی" برگزار می‌شود. 

وی ساعت شروع مراسم را ۸:۳۰ صبح اعلام کرد و افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده میدان بسیج به عنوان مبدا تجمع و محل شروع راهپیمایی انتخاب شده و سپس جمعیت شرکت کنندگان به سمت میدان بیت المقدس و حرم مطهر حرکت خواهند کرد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی همچنین یادآور شد: حجت الاسلام و المسلمین آقای حاجی صادقی سخنران اصلی این مراسم خواهند بود. 

تمهیدات ترافیکی ۱۳ آبان در مشهد

سرهنگ هادی امیدوار، رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی نیز در خصوص تمهیدات ویژه ترافیکی این روز به شبستان گفت: زمان اجرای طرح ترافیک ویژه راهپیمایی ۱۳ آبان از ساعت ۰۶:۳۰ صبح شنبه و در مسیر حرکت یعنی از میدان بسیج و خیابان امام رضا(ع) به سمت حرم مطهر رضوی خواهد بود.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه از شروع تا پایان مراسم در طول خیابان امام رضا(ع) از میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی، تقاطع اندرزگو به سمت میدان بیت المقدس، میدان طبرسی تا زیرگذر حرم مطهر رضوی، میدان پنجراه و نواب-شارستان تا زیرگذر حرم مطهر رضوی و تقاطع شهدا تا حرم مطهر رضوی در دو سمت خیابان ممنوع خواهد بود.

سرویس‌دهی رایگان مترو به راهپیمایان در روز ۱۳ آبان ماه

بهرام نکاحی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد نیز در خصوص خدمات مدیریت شهری در این روز به شبستان گفت: با توجه به وجود محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به میدان بسیج و محل راهپیمایی و همچنین ازدحام ناشی از تجمع راهپیمایان و به خصوص بحث پارکینگ، بهتراست شهروندان عزیز به جای استفاده از وسایل نقلیه شخصی، از وسایل حمل ونقل عمومی برای استفاده کنند. 

وی افزود: به همین منظور، با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر و دستور شهردار مشهد، به خاطر رفاه حال شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه، سرویس‌دهی قطارشهری از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر رایگان است.

پایان پیام/

کد خبر 1731643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha