بازاریان و اصناف با تقدیم 11 هزار شهید همواره حضور فعال در صحنه داشتند

حسین پور گفت: بازاریان همیشه در بطن انقلاب اسلامی حضور داشت و گواه آن تقدیم ۱۱ هزار شهید اصناف و بازاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، غلامرضا حسن‌پور، مسئول بسیج اصناف کشور پیش  امروز در نخستین اجلاسیه شهید «حاج اسماعیل رضایی»، شهید شاخص اصناف کشوری در سال ۱۴۰۲ که در تفرش برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: امروز شاهد جنایات رژیم صهیونیستی هستیم و بهترین کاری که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین می توانیم انجام دهیم تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی است. 

 
مسئول بسیج اصناف کشور با بیان اینکه امیدواریم همه در مسیر پیروزی فلسطین گام بردارند، افزود: بازاریان و اصناف باید تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی را در دستور کار قرار دهند که این مهم گام بزرگی در حمایت از حماس است.


وی با بیان اینکه بازاریان همیشه در بطن انقلاب اسلامی حضور داشتند، ادامه داد: گواه آن تقدیم ۱۱ هزار شهید اصناف و بازاریان است. 

وی با بیان اینکه شهید حاج اسماعیل رضایی علاوه بر فعالیت‌های سیاسی و مبارزاتی، در کارهای خیر و عام‌المنفعه نیز مشارکت فعالی داشت، اظهار داشت: شهدا همواره در همه عرصه ها فعال بوده و به برکت تلاش های ایشان امروز ما در امنیت و آرامش هستیم. 


مسئول بسیج اصناف کشور ادامه داد:  الگوگیری شهدای جبهه مقاومت و شهدای فلسطین و شهدای انقلاب از شهدای دشت کربلا و مکتب عاشورا است و شهدا با تاسی از آنان گام در مسیر ارزش ها گذاشته و پیرو ولایت شدند.

حسن‌پور  خاطر نشان کرد: تنها راه پیروزی ملت فلسطین مقاومت است و امیدواریم همه در مسیر پیروزی فلسطین گام بردارند.

این مقام مسئول ادامه داد: همگرایی کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین و محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی را ضروری دانست.

کد خبر 1731654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha