فعالیت کانون های مساجد در راستای نظام مسائل محلات باشد

آهنگر با بیان اینکه فعالیت های کانون های مساجد باید در راستای نظام مسائل محلات باشد، گفت: استفاده از ظرفیت های فرهنگی هنری دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های همسو برای پویایی کانون های مساجد باید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، احسان آهنگر-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست هم اندیشی با سرپرست و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای غزه و اعلام انزجار از جنایات وحشیانه رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد یک طرفیت مهم برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می شود برلزوم معرفی ظرفیت ها و دستاوردهای این کانون ها به جامعه و مدیران استانی تاکید و اظهار کرد: خدمت به کانون های فرهنگی هنری مساجد توفیق است معتقدم اگر بخش حمایتی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان در کنار کانون ها قرار گیرد اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ و هنر شاهد خواهیم بود.

وی بابیان اینکه ارتباط ستاد هماهنگی کانون های مساجد مازندران با معاونت های دستگاه فرهنگ و هنر باید قوی باشد، افزود: در حوزه فعالیت های فرهنگی مسجدی باید به یک فهم مشترک برسیم.

آهنگر بر لزوم مردمی سازی طرفیت ها در حوزه مساجد تاکید کرد و گفت: انجام کارگروهی پیش نیاز کسب توفیق در سنگر مسجد است.

وی با بیان اینکه مشکلات ستادهماهنگی کانون های مساجد استان باید به صورت تخصصی و گام به گام مرتفع شود، خاطرنشان شد: شناسایی و شناخت مشکلات حوزه کانون های مساجد با هدف رفع موانع برای فعالیت در جبهه فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

آهنگر با بیان اینکه اگر در این سال ها کمتر شاهد حمایت مسئولین از فعالیت های کانون های مساجد بوده ایم از این باب است که فعالیت ها به سمع مردم و دستگاه های اجرایی نرسیده، گفت: تبیین دستاوردهای کانون های مساجد، جریان سازی رسانه ای می خواهد.

وی بااشاره به جایگاه تحول و نوآوری در بحث مساجد، افزود: کادرسازی، توانمندسازی و مهارت آموزی باید در کانون های فرهنگی هنری مساجد مورد توجه باشد.

آهنگر با تاکید براینکه بانک اطلاعاتی کانون ها باید بروز باشد، گفت: استفاده از ظرفیت های فرهنگی هنری دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های همسو برای پویایی کانون های مساجد باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت های کانون های مساجد باید در راستای نظام مسائل محلات باشد، تاکید کرد: برنامه های کانون ها باید هدف محور باشد.

کد خبر 1731841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha