«توجه به محرومان» و «مبارزه با فساد و تبعیض»  توسط دولت سید سیزدهم مطالبه عمومی مردم است

در بیانیه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اعلام شد؛ بدون شک سیاست‌ورزی اخلاق مدار، تکلیف محوری و گفتمان «توجه به محرومان» و «مبارزه با فساد و تبعیض» که فراتر از هرگونه جناح بندی سیاسی، توسط دولت سید محرومان به مطالبه عمومی آحاد مردم تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگ انقلاب اسلامی در استان کردستان در بیانیه‌ای مشترک به مناسبت برکات دومین سفر هیات دولت مردمی ایران قوی بیانیه‌ای صادر کرده ایت،

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ الْأَوَّلُ وَ الْآخِرُ وَ الظَّاهِرُ وَ الْباطِنُ وَ هُوَ بِکُلِّ شَیْ‏ءٍ عَلیمٌ (آیه 3 سوره مبارک حدید)
اوّل و آخر پیدا و پنهان اوست و او به هر چیز داناست
خداوند منان را شاکریم که در ایام همنوا با نهضت عظیم مقاومت و در آستانه سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با سومین حضور حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی ، رییس جمهور مردمی و ولایتمدار و دومین سفر استانی هیات محترم دولت مردمی ایران قوی،کردستان،جان ایران،جانی دوباره به یُمن حضوری جهادی و سرشار از خدمت بی منت به مردمی شریف و کیاندار در استان کردستان را فراهم کرد.

بدون شک سیاست‌ورزی اخلاق مدار، تکلیف محوری و گفتمان «توجه به محرومان» و «مبارزه با فساد و تبعیض» که فراتر از هرگونه جناح بندی سیاسی، توسط دولت سید محرومان به مطالبه عمومی آحاد مردم تبدیل شده است.

چرخه توسعه در کردستان سرزمین مجاهدتهای خاموش را با گره گشایی، اشتغال مولد و فایق آمدن بر مسائل ضروری مردم این سامان توسط خدمتگزاران معتقد به گفتمان انقلاب اسلامی و مروج اخلاق و معنویت به سرمنزلی نیک رهنمون شده است.

نشست با نخبه گان، جوانان و اصحاب فرهنگ و هنر توسط رییس جمهور نمادی از تکریم سرزمین هنر و فرهنگ و لبیک به منویات مقام معظم رهبری جهت توجه و قدردانی از سرمایه‌های اجتماعی استان بی‌تکلف و بی‌منت بود که با پاسخ مهمان‌نوازانه جمعی از خبرگان هنر نیز مواجه شد.

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان ضمن تقدیر و تشکر از رییس محترم جمهوری اسلامی ایران و وزیر با کفایت و خردورز فرهنگ و ارشاد اسلامی در رسیدگی به مسائل و نظرات خانواده با نشاط و در صحنه فرهنگ،هنر و رسانه کردستان،رجاء واثق دارد تا همراه با دولت خدمتگزار به عنوان سربازان عرصه فرهنگ و مدافع حریم ولایت در این استان مرزی بیش از پیش با بهره‌مندی از دانش و تجارب مردم سلحشور و میدان دار کُرد بر ناملایمات حاصل از ناتوی فرهنگی دشمنان نظام فائق آییم.

قطعا سخنان رییس محترم جمهوری اسلامی ایران و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی در کردستان به مثابه گشایشی دریچه ای از توسعه کردستان مبتنی بر پیوست فرهنگ اسلامی – ایرانی به دور از دسته بندی های رایج سیاسی و برگرفته از عدالت علوی بود.
 
این سخنان موجب موجی از خرسندی در میان دانش آموخته‌گان تحصیلکرده این استان و ایجاد روحیه مضاعف برای کنشگران فرهنگی – اجتماعی کردستان بود که جا دارد از تلاش مجاهدانه حضرت حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی نماینده معزز مقام معظم رهبری و رییس شورای فرهنگ عمومی استان و همت والای دکتر اسماعیل زارعی کوشا استاندار ساعی کردستان جهت مهیا کردن چنین فرصت مغتنمی تشکر و قدردانی کرد.

مردم کردستان همدل و یکصدا در روزهای 11 و 12 آبان ماه سال جاری نشان دادند که همواره مدافع راستین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با نجابت،رشادت و قناعت وصف ناپذیر خویش بوده و دولت در پاسخ به این مناعت طبع مردم شریف،به خوبی مشکل گشا و گره گشای مشکلات این استان بوده و هست.

 وَ مَنْ یَتَّقِ اللَّهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجا ِ وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدْرا

کد خبر 1731842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha